Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Levering van Deoplosmiddelspecialist duurt zeer lang!

Borsalino

ZeewaterForum gebruiker
Heb bij Deoplosmiddelspecialist op 23 april een bestelling geplaatst.
Op 30 april Track& Trace van DHL.
3/5 eens informeren waar zending bleef, zou aan DHL liggen, DHL mail gestuurd en zending is nooit aan de chauffeur DHL aangeboden, raar!?

Na nog enkele berichtjes in account bij Deoplosmiddel geen reactie meer.

Gebeld is voicemail, ingesproken waar mijn bestelling blijft.

Direct een reactie berichtje als telefonisch, pakket is kwijt en gaan na bij DHL waar pakket is, indien kwijt wordt dit alsnog opnieuw verzonden.

Pakket is nu al 3 keer verzonden maar heb nog niks mogen ontvangen, hier klopt iets niet!


Ben ik de enige of is dit een "Normale" handelswijze en nog iemand dit meegemaakt?


Ze geven zelf aan 1 stofje niet te hebben en wordt nadien geleverd, vrees hier gewoon aan het lijntje gehouden te worden dat er nooit iets al verzonden is.
Dat het zoek geraakt pakket bij DHL een smoesje is.

Had een 2de mail gestuurd naar DHL en ze geven aan dat ik dit met de "Verzender" moet oplossen, ze hebben wel meer info over de verzending gevraagd maar de Oplosmiddel geeft niet thuis.




ps Een eerdere bestelling van 15/3 is wel correct geleverd!
 
Wat er mis is gegaan weet ik niet Freddy, normaal gaat het vrij goed met deze aanbieder, Timm op dit forum heeft hier al vaker besteld zonder problemen, misschien verzenden naar het buitenland???
 
Wat er mis is gegaan weet ik niet Freddy, normaal gaat het vrij goed met deze aanbieder, Timm op dit forum heeft hier al vaker besteld zonder problemen, misschien verzenden naar het buitenland???

Heeft denk ik niks te maken met verzending naar buitenland.
Een eerdere zending verliep correct.

Ook bij iemand die ik ken.

Wordt precies aan het lijntje gehouden met smoesjes van verloren pakket daar denk ik niet alles in stock is.
Maar dan heb ik liever dat ze dit zeggen.

Nu al 3 woensdagen op rij thuis gebleven daar het pakket bij mij zou zijn op die bepaalde woensdag.
Maar niks gezien.

Trouwens net gevonden op Klachtenkompas.nl staan nog enkele identieke zaken!
Komt erop neer altijd smoesjes.
 
Ow Freddy, dan is er toch wel een probleem met deze aanbieder, zou je graag willen helpen daar deze gehuisvest is in Geleen, een 5 klm hiervandaan, maar ze hebben geen afhaal adres.
 
Ow Freddy, dan is er toch wel een probleem met deze aanbieder, zou je graag willen helpen daar deze gehuisvest is in Geleen, een 5 klm hiervandaan, maar ze hebben geen afhaal adres.

Heb ik ook gedacht ga het zelf afhalen en ze storten € bezorging terug, kan ik makkelijk zelf voor rijden.

Maar zoals je zegt Marcel geen afhaaladres.

Ga morgen nog eens wat kwader bellen op voicemail eens zien of ze direct terug bellen zoals vorige keer.................
 
als je op google kijk kom ik dit bedrijf en adres tegen

RL Trading Geleen
in Beek (Limburg), Adsteeg 37, 6191PW
 
Ik heb hier al een keer of 7 besteld het afgelopen jaar. Nooit problemen gehad en vorige week ook gewoon spullen binnen gehad.
 
dat klopt, het is het fysieke adres waar ze zijn gehuisvestigd, zou er zo langs gaan.....:confused:
 
Als ik morgen er iemand aan de lijn krijg ga ik toch vragen of ik het pakket zelf kan komen afhalen.

Niet geschoten........................voor 18,35€ verzending kan ik er wel naartoe, maar ja gaan ze dat dan terugbetalen?
 
Ik heb hier al een keer of 7 besteld het afgelopen jaar. Nooit problemen gehad en vorige week ook gewoon spullen binnen gehad.

Wat had je vorige week besteld, veel?

Ik heb wel 12 verschillende stofjes, denk dat daar het probleem zit, maar dat ze het dan eerlijk zeggen.
 
Meestal wat gangbare stoffen. Een keer vertraging gehad omdat ze iets aparters niet op voorraad hadden. Maar na een mailtje gewoon reactie gehad en anderhalve week later geleverd.

De mails komen bij mij vaak wel in mijn spam folder.
 
Ik stuur die interne berichtjes op mijn account, maar wordt zelden op gereageerd.

In mijn spam zit er niks van!
 
Gebeld maar wederom de voicemail, bericht ingesproken.

Ook een intern berichtje gezet op de account van de bestelling.

Benieuwd of er reactie komt en welke smoes er nu weer is!
 
Raar maar waar een snel antwoord per mail.

Ben afwachtende...........................

Onderstaand de mail!

Geachte Freddy xxxxxxx,
Er is bij u inderdaad veel fout gelopen, onze excuses daarvoor. We zijn in korte tijd ontzettend snel gegroeid en we lopen er tegen aan dat het niet meer met 2 man te handelen is.
We gaan aanstaande zomer naar een nieuw groot pand waar we ook makkelijker personeel in kunnen zetten om de problemen op te lossen.
Mijn partner is voor zover ik zie uw pakket inderdaad vergeten opnieuw te verzenden. Ik zal er zorg voor dragen dat uw pakket direct word verpakt en vanmiddag echt nogmaals word verstuurd. Het eerste pakket is tot op heden zoek helaas.
 
Laatst bewerkt:
Daar ik niets meer gehoord heb dat het pakket nu daadwerkelijk gisteren verzonden is maar nog een gebeld, uiteraard voicemail zoals gewoonlijk.
Ook maar een intern berichtje geplaatst in account bestelling.

Net antwoord gehad, hoop 4de keer goede keer....................................................

Geachte Klant

Uw order is ingepakt en staat gereed om verzonden te worden aan het begin van de avond.
U ontvangt enige tijd later van DHL een email met de traceer gegevens om uw zending te volgen.
 
Yes yes, net Track & Trace van DHL gehad en pakje is al vertrokken in sorteercentrum.

Gaat dan toch eens lukken........................
 
Een wonder is geschied......................de stofjes van Deoplosmiddel zijn geleverd.

Maar uitgezonderd 1 stofje dat in nalevering staat is er nog 1 stofje tekort.....................

DSC_0011.jpg
 
Bovenaan