Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kunnen zoa's/buttons verstenen?

Joeykuyk

ZeewaterForum lid
IMG20211230163435.jpg
Dit was een klein stukje met een paar roze met groene buttons. Ze staan niet meer zo leuk open en lijkt wel of het langzaam versteend? Kan dit? Of zeg ik nu iets raars?
 
Ik zie een ganzevoetje onder het steentje?

Ik had indertijd ganzevoetjes die bijna al mijn walterbuttons hadden uitgeroeid.
Niet iedereen gelooft deze stelling, maar na inzet van harlijkgarnalen was het probleem opgelost.
 
Ik zie een ganzevoetje onder het steentje?

Ik had indertijd ganzevoetjes die bijna al mijn walterbuttons hadden uitgeroeid.
Niet iedereen gelooft deze stelling, maar na inzet van harlijkgarnalen was het probleem opgelost.
Ahh ja daar heb ik er wel een aantal van! Ik dacht dat ze geen kwaad konden..😬

Kan in zo een garnaal plaatsen bij mijn zandzevende zeester of eet hij deze dan ook gelijk op?
 
Ahh ja daar heb ik er wel een aantal van! Ik dacht dat ze geen kwaad konden..😬

Kan in zo een garnaal plaatsen bij mijn zandzevende zeester of eet hij deze dan ook gelijk op?
Een zandzevende zeester is dan ook eeen lekker hapje.
Een harlekijngarnaal eet enkel zeesterren, dus als je er niet al teveel hebt zullen ze vlug een hongersdood sterven :rolleyes: .
Diepvries sterren aanvaarde ze bij mij niet.
 
Uhmm meschien dan kopen en kort in de bak en weer weg doen🤔 zijn ze erg gewild of raak ik hem dan niet meer kwijt😬
 
Uhmm meschien dan kopen en kort in de bak en weer weg doen🤔 zijn ze erg gewild of raak ik hem dan niet meer kwijt😬
Of een zeester kopen nardoa
Doet goed zijn werk
 
Of met een stuk slang alle ganzevoetjes eruit zuigen.. zo verwijder je 100 in een kwartier als het moet en daar kan geen garnaal tegenop. 😉
 
Bovenaan