Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word het nu niet eens tijd om dit topic te laten voor wat het is .
Laten we alle nu eens afwachten wat Nick verder gaat ondernemen en hem bezoeken op vivarium , praat ook makkelijker.
We hebben deze jongen terecht de grond ingeboord en een ieder voor hem gewaarschuwd .
Maar we blijven ook menselijk en we maken allemaal wel eens fouten, al is dat wat hij gedaan heb wel meer in de richting van oplichting.
We kunnen nog veel meer posten maar laten we hem ook eens even wat lucht halen om zichzelf te verbeteren .
Ik ben er wel een beetje klaar mee met dit topic.
 
Word het nu niet eens tijd om dit topic te laten voor wat het is .
Laten we alle nu eens afwachten wat Nick verder gaat ondernemen en hem bezoeken op vivarium , praat ook makkelijker.
We hebben deze jongen terecht de grond ingeboord en een ieder voor hem gewaarschuwd .
Maar we blijven ook menselijk en we maken allemaal wel eens fouten, al is dat wat hij gedaan heb wel meer in de richting van oplichting.
We kunnen nog veel meer posten maar laten we hem ook eens even wat lucht halen om zichzelf te verbeteren .
Ik ben er wel een beetje klaar mee met dit topic.
Wat je nu zegt had ik toen hij hier voor de eerste keer zijn excuses aanbood en hij een oplossing bood aan topicstarter en nog een lid.
Dacht toen echt dat hij het meende en ook echt een frisse start wou maken.
Helaas was het geen frisse start maar waarom doet deze Nick dat dan niet??het is zo zonde als je een kans krijgt en deze niet pakt.
 
Word het nu niet eens tijd om dit topic te laten voor wat het is .
Laten we alle nu eens afwachten wat Nick verder gaat ondernemen en hem bezoeken op vivarium , praat ook makkelijker.
We hebben deze jongen terecht de grond ingeboord en een ieder voor hem gewaarschuwd .
Maar we blijven ook menselijk en we maken allemaal wel eens fouten, al is dat wat hij gedaan heb wel meer in de richting van oplichting.
We kunnen nog veel meer posten maar laten we hem ook eens even wat lucht halen om zichzelf te verbeteren .
Ik ben er wel een beetje klaar mee met dit topic.
Ik ga nu ook echt stoppen met dit topic. Blijf me iedere dag weer opnieuw verbazen, irriteren en kwaad maken op/over Nick en zijn vage leugenachtige bedrijfjes.

Die jongen snapt het gewoon echt niet en zal het nooit van zijn leven gaan snappen. Een grote oplichtersbende!

Al zou ik 10 gratis bakken krijgen.. nooit van mijn leven zou ik reclame gaan maken voor deze prutser…

nu stop ik echt met dit topic. Slecht voor mijn hart… 😵
 
Ik ga nu ook echt stoppen met dit topic. Blijf me iedere dag weer opnieuw verbazen, irriteren en kwaad maken op/over Nick en zijn vage leugenachtige bedrijfjes.

Die jongen snapt het gewoon echt niet en zal het nooit van zijn leven gaan snappen. Een grote oplichtersbende!

Al zou ik 10 gratis bakken krijgen.. nooit van mijn leven zou ik reclame gaan maken voor deze prutser…

nu stop ik echt met dit topic. Slecht voor mijn hart… 😵
Precies ja , lijkt wel of Nick een plaat voor zijn kop heeft zo dik als een olifant, deze lacht hier om en neemt geen stukje goede raad van ons over .
Soms denk ik dat hij hier van geniet.
Hoop jullie allen in andere topics weer te horen.
Voor mij gaat dit boek,( ja het lijkt wel een boek) sluiten.
 
Als we toch verzoeken aan indienen zijn.... Mijn vader zoekt een een aquarium met gebogen glas. 3 meter lang, zo'n 60/70 breed en 60 hoog. Met onderkast met ruimte voor een 6x6 pomp, klein nano aquarium (50/30/50), overig spul zoals test sets, extra pompeb etc en een plekje waar alle bedrading netjes weggewerkt kan worden. Zoetwater dat wel. Maar uitdaging genoeg.

Gebogen glas zou eens kunnen bewijzen of je echt wel zo veel kan als dat je beweert 😉
 
Als we toch verzoeken aan indienen zijn.... Mijn vader zoekt een een aquarium met gebogen glas. 3 meter lang, zo'n 60/70 breed en 60 hoog. Met onderkast met ruimte voor een 6x6 pomp, klein nano aquarium (50/30/50), overig spul zoals test sets, extra pompeb etc en een plekje waar alle bedrading netjes weggewerkt kan worden. Zoetwater dat wel. Maar uitdaging genoeg.

Gebogen glas zou eens kunnen bewijzen of je echt wel zo veel kan als dat je beweert 😉
Je kunt contact opnemen via nicksaquaria@hotmail.com
 
Ben ijsje aan het eten en volle bak lezen hahaha, hoe spannend maar komaan hé laten we terug naar de kern van het forum gaan. Een fijne hobby beleven
 
Ik stop hier ook mee, alles wat aandacht krijgt groeit en dat is deze persoon niet waard. Ik kijk uit naar vivarium alhoewel ik bijna zeker weet dat dit ook een leugen is, maar ik wil wel eens weten en zien wie het ware gezicht achter deze @Nick7203 is. Wie er als persoon schuil gaat achter dit account, wie onze beheerder en onze leden oplicht en bedreigt en wie foto’s jat van leden.

Gewoon eens kennis maken en wie weet hebben wij een goed gesprek ……. ik kijk er in ieder geval naar uit
 
Is 't wel zo verstandig naar 't vivarium te gaan Nick?
 
Nick loopt overal zielig te doen over de slechte recensies die achtergelaten worden. Doet er alles aan om deze te laten verwijderen want daar is hij niet van gediend.

vervolgens plaats hij zelf goede recensies om het allemaal toch wat te laten lijken.
Vervolgens gaat hij klagen en zeggen dat dit niet waar is en het echt klanten van hem zijn.......

neem nou deze recensie van “Herman Veenhuis.


Herman Veenhuis
Herman Veenhuis

1 review
6 maanden geleden
Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van Nicksaquaria.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar Nicksaquaria kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van Nicksaquaria zijn,

*je kan er als particulier terecht, iets wat mij erg aantrok zodat de communicatie niet via derden loopt.

*Ze hebben veel ervaring en verstand van zaken en denken graag met je mee en verbeteren of passen eventueel het ontwerp aan.

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen (ook helemaal op maat ontworpen zodat het overeenkomt met onze andere meubels)

*bij een afspraak nemen ze graag de tijd voor je.

*tussentijds een kijkje nemen bij de bouw is ook geen probleem.

*ze leveren en installeren het aquarium indien gewenst.

*randapparatuur kunnen ze ook leveren.

Ik zal vast een hoop dingen vergeten zijn maar het resultaat mag er zijn.

Ik kan iedereen Nicksaquaria aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium
*321x80x70 incl overloop , achterwand en zijwanden zwart gemaakt.

3 doorvoeren naar de Sump (150cm).
Meubel met push to open deuren.
Geheel afgewerkt in Eiken HPL.

😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

Knap gejat van aqualife......
Want daar staat deze goede recensie.....


Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van aqualife.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar aqualife kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van aqualife zijn,

*je kan er als particulier terecht, iets wat mij erg aantrok zodat de communicatie niet via derden loopt.

*Ze hebben veel ervaring en verstand van zaken en denken graag met je mee en verbeteren of passen eventueel het ontwerp aan.

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door de verschillende afdelingen van het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen.

*niets is te gek voor ze en ze maken wat jij wilt.

*bij een afspraak nemen ze graag de tijd voor je.

*tussentijds een kijkje nemen bij de bouw is ook geen probleem.

*ze leveren en installeren het aquarium indien gewenst.

*randapparatuur kunnen ze ook leveren en zelfs het zeewater.

Ik zal vast een hoop dingen vergeten zijn maar het resultaat mag er zijn.

Ik kan iedereen aqualife aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium
*321x80x70 incl overloop , achterwand en zijwanden zwart gemaakt.

3 doorvoeren naar de Sump (150cm).
Meubel met push to open deuren.
Geheel afgewerkt in dibond wit.


En nu pakken we de popcorn erbij want nu komt het allermooiste .......

deze rencensie heb ik namelijk geplaatst nadat aqualife mijn bak had gemaakt 🤣🤣🤣

uiteraard heb ik hier via de officiële weg melding van gemaakt.

Echt waar ik lees al een hele poos smullend en genietend mee van deze soap. Maar het gezegde klopt reality is stranger than fiction.
 
Waarom niet? Als mijn aquaria tegenvallen koopt niemand ze toch en als ze wel goed blijken te zijn dan bewijst dit gelijk dat mijn aquaria wel degelijk goed zijn.
Stel...stèl...
Dat jou aquaria wel goed zijn...

Dan ben je toch dom bezig om mensen financieel te duperen, foto's en reviews te jatten, mensen te bedreigen..
Dan had je een prachtig mooi bedrijfje kunnen hebben, wat je nu zelf ten grabbel gooit door je zo te gedragen.
Echt, dat is niet de manier waarop je een bedrijf moet leiden...
 
Lijkt mij dat iedereen nu wel zijn punt heeft gemaakt.
De overloze zinloze input van niet gedupeerden, en van Nick ten spijt worden we hier verder niet méér wijzer van dan we al zijn.

Topic op slot, kleine aanvulling op de topic titel, maar ook STICKY gemaakt. Er kan dus altijd naar worden verwezen of gelinkt indien er via één of andere topic vragen zijn over wáár je wel/geen aquarium kunt laten maken. Én waar je op dient te letten in de contacten met een aquariumbouwer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan