Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kh stijgt na toevoeging supplement

Schramstein

ZeewaterForum lid
Beste luitjes,

op aanraden van enkele forumleden begonnen met ab+ van redsea. (Zoas die niet groeien)

maar nu komt het kh stijgt, hebben julllie dit probleem ook ervaren? Of kan dit niet en moet het wat anders zijn.

eergisteren kh 9,5, kalkreactor omlaag gebracht (mindere dosering) wil naar kh 8. Meet vandaag is kh 11.
2 dingen toegevoegd sindsdien

ab+ van red sea
Coral vitality

dus logischerwijze zou het daarmee te doen moeten hebben , andere opties?
 
Ab+ van red sea Bestaat uit een organisch complex van opgeloste en gesuspendeerde eenvoudige bouwstenen van koolhydraten, aminozuren, vetzuren en vitamines .
dit kan volgens mij je kh niet beinvloeden.

ga er wel vanuit dat je deze gebruikt en geen losse flessen A en B.


AEC2D859-B159-4D04-884E-82BE925F6382.jpeg
 
Als je de uitstroom van een kalkreactor knijpt dan wordt de verblijftijd in de reactor hoger en kan de kh waarde die uit je reactor komt behoorlijk stijgen...
 
Ab+ van red sea Bestaat uit een organisch complex van opgeloste en gesuspendeerde eenvoudige bouwstenen van koolhydraten, aminozuren, vetzuren en vitamines .
dit kan volgens mij je kh niet beinvloeden.

ga er wel vanuit dat je deze gebruikt en geen losse flessen A en B.


Bekijk bijlage 542716
Klopt deze zijn het en ik kon ook niets ontdekken wat dat zou kunnen beinvloeden dus dat was ook een wilde gok.
 
Als je de uitstroom van een kalkreactor knijpt dan wordt de verblijftijd in de reactor hoger en kan de kh waarde die uit je reactor komt behoorlijk stijgen...
Ja dat is t enige andere wat ik me kan bedenken , dus dan moet ik gaan kijken wat ik daar nog meer aan kan afstellen
 
Ik moet toegeven dat ik ook na 2x toevoegen
En hoger KH had was altijd rond 8.5 is nu 9.5
Dus lijk m iuj dat er toch wat in zit
Hans
 
Bovenaan