Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kent marine tech m

Zie er goed uit voor voor stenen die in koper gezeten hebben.😊
Zie ik wat aangroei van derbesia?

Daar kan je een combinatie van slakken egels of vissen voor inzetten.

Cyano jou ik onder controle met een powerfilter.
Werkt als een terelier en altijd prijs.


Happy Reefing, GlennF.
 
Oow krijg nou wat. Ik denk dat wij ook met Derbesia te maken hadden. En inderdaad waarschijnlijk gewoon opgegeten.

Dus of de Magnesium+ nog echt effect er op gehad heeft. Thanks Glenn weer wat geleerd.
Succes met de wiertjes Robin
 
no problem...
die experimenten hier moeten toch wat voortbrengen

Oow krijg nou wat. Ik denk dat wij ook met Derbesia te maken hadden. En inderdaad waarschijnlijk gewoon opgegeten.

Dus of de Magnesium+ nog echt effect er op gehad heeft. Thanks Glenn weer wat geleerd.
Succes met de wiertjes Robin
 
lees dit Arjen : http://dsrreefing.nl/forum/index.php?topic=23.msg2322#msg2322

salarias is een begin, maar als de bak het toelaat zijn dokters meester opruimers
mexicaanse turbo slakken zijn de beste, jammer dat ze zo idioot duur zijn...



Zie er goed uit voor voor stenen die in koper gezeten hebben.��
Zie ik wat aangroei van derbesia?

Daar kan je een combinatie van slakken egels of vissen voor inzetten.

Cyano jou ik onder controle met een powerfilter.
Werkt als een terelier en altijd prijs.


Happy Reefing, GlennF.
 
Kan je een Powerfilter dan ook in de sump leggen? En snap nog steeds niet wat dit tegen flap gaat doen dan?

zal ook een kijken voor een paar Mexicaanse turboslakken. Voor je hobby mag je wat overhebben.
 
Kan je een Powerfilter dan ook in de sump leggen? En snap nog steeds niet wat dit tegen flap gaat doen dan?

zal ook een kijken voor een paar Mexicaanse turboslakken. Voor je hobby mag je wat overhebben.
Reefcompany in meer heeft ze in overvloed liggen.
Heb er vandaag zelf 10 meegenomen
f4bfaa9a3ce9274f62db5da51787aac5.jpg

88408d42157d3482e56f988b6b0f427b.jpg

46639a07ccc34790b705d20d04dda5d5.jpg


Ze waren nog fatsoenlijk geprijst ook.


Happy Reefing, GlennF.
 
Thx Glenn!

Heel erg blij met deze informatie. Ga ff kijken als ik zelf een korf kan maken of bestellen. En zal ook slakken bestellen, of gaan halen.

Is me nu ook duidelijk dat het licht max 3 dagen uit mag, dit was mij niet duidelijk nog.

Zou ik eventueel anders ook met een potfilter vol met filterwatten kunnen beginnen? Of is deze niet krachtig genoeg?
 
Thx Glenn!

Heel erg blij met deze informatie. Ga ff kijken als ik zelf een korf kan maken of bestellen. En zal ook slakken bestellen, of gaan halen.

Is me nu ook duidelijk dat het licht max 3 dagen uit mag, dit was mij niet duidelijk nog.

Zou ik eventueel anders ook met een potfilter vol met filterwatten kunnen beginnen? Of is deze niet krachtig genoeg?

geen potfilter!
 
Dan heb ik het in ieder geval goed gedaan. ?

Flap is van de stenen waar het zat weggehaald, bodem al 2x omgewoeld en licht staat uit.

Straks nog bacteriën toevoegen van bioactief, en dan morgen weer verder kijken.
Uiteraard ook nog paar X bodem omwoelen.
 
Bovenaan