Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kardinaalbaars eet niet meer

Marcel oosterhof

ZeewaterForum lid
Ik heb een ietwat lastig probleem althans ik sta voor een raadsel

Ik heb een kardinaalbaars een mannetje helaas is het vrouwtje een jaar geleden overleden. Ik heb niets aan de bak veranderd, geen nieuwe vissen, niets veranderd aan het voer. Dikke vis at altijd goed was een enorme schrokkop

De baars eet nu voor de 5e dag achtereen helemaal niets meer.

Vis vertoont geen uiterlijke kenmerken van ziekte geen stip en gedraagt zich verder normaal toch maak ik me wat zorgen.

Heeft iemand een ervaring met dit gedrag of is er een bekende oorzaak. Het is mijn allereerste vis dus speciaal en ik wil die uiteraard behouden
 

Bijlagen

  • 9B809239-D662-4BDD-BCCB-E9C9581BD61E.jpeg
    9B809239-D662-4BDD-BCCB-E9C9581BD61E.jpeg
    148,7 KB · Weergaven: 51
Depressie? Te kleine bak of zo? Geen idee of dat een ding is bij vissen. maar volgens mij kunnen alle dieren wel sneu worden. En misschien juist omdat zn vrouwtje overleden is :D
 
Die van mij eten ook geen droogvoer, al kan ik even niet zo snel terugvinden dat je dit geeft. Ik zou levende Artemia proberen, meestal vliegen ze daar op af als ze niet meer willen eten.
 
Die van mij eten op het moment ook alleen maar diepvries, gewoon blijven proberen.
 
Bovenaan