Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ilona's Reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
kort gezegd omdat er werd gesuggereerd dat ik het hier gepost zal hebben , en erik caris zei dat we moesten stoppen met reageren om verdere discussie te vermijden
de waarheid mochten we blijkbaar niet zeggen
Wacht ff dat heb ik niet gezegd. Van mij moeten jullie helemaal niets. Het was mijn advies/tip naar jullie toe omdat het in jullie voordeel zal werken als jullie dit zonder media weten op te lossen.

En ik geef toe dat ik fout zat met mijn gedachten dat jullie dit hier gepost zouden hebben. Mijn excuses daarvoor.
 
Daarom reageren we hier ook niet meer al genoeg gezeik en mensen die haar uitmaken voor van alles en nog wat werk gerelateerd en dat dreamcorals nu zaken doet met een webcamgirl echt hoe laag kan je zinken nog lager dan een baksteen 🧱
We hebben genoeg aan ons hoofd en hopen dat de aangifte tegen de oplichtster gauw word afgewikkeld zodat wij ook weer verder kunnen
 
Daarom reageren we hier ook niet meer al genoeg gezeik en mensen die haar uitmaken voor van alles en nog wat werk gerelateerd en dat dreamcorals nu zaken doet met een webcamgirl echt hoe laag kan je zinken nog lager dan een baksteen 🧱
We hebben genoeg aan ons hoofd en hopen dat de aangifte tegen de oplichtster gauw word afgewikkeld zodat wij ook weer verder kunnen
Die berichten over haar verleden zijn relatief snel overal weggehaald en/of aangepast. Ook in onze Facebookgroep is er geprobeerd dit bericht te posten over Ilona. Uiteraard hebben we dat geweigerd. Maar jij bent nu degene die het steeds weer opnieuw aanhaalt hier. Zo bereik je een steeds grotere groep en dat is wat ik bedoelde met je kan het beter buiten de media oplossen.
 
het staat nog steeds op de tijdlijn van een persoon die dit hele verhaal in het leven heeft geroepen
en gedeeld heeft op meerdere groepen
 
Ik wil hier ook wel op reageren.
Ik begrijp niet waarom jullie je zo druk maken .
Dit is iets van Ilona reef en daar hebben wij niets mee te maken.
Het enigste wat ik hier lees, ze is dit en dat ,ze licht zelf de boel op.
Waar baseren jullie dit op.
Kunnen jullie dit niet accepteren of zo.
Al licht ze de boel op, zo wat!.
Slapen jullie er slechter door, ik niet.
En als ze nu eens wel tot in de nek in de problemen zit, staan jullie dan ook klaar om te helpen.
Hier op het forum wordt je al snel weg gezet als slecht mens, zonder de achtergrond eens goed te weten.
Het lijkt hier wel een roddelblad .
Laat dat mens gewoon haar probleem voor leggen en hou je slecht bedoelde commentaar voor je.
 
Volgens mij niet , de laatste zin is weggehaald. Tenminste als we het over dezelfde hebben.
het staat nog steeds op de tijdlijn van een persoon die dit hele verhaal in het leven heeft geroepen
en gedeeld heeft op meerdere groepen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan