Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Iks software

Royke

ZeewaterForum lid
Hallo allemaal.
Welke software gebruiken jullie voor de iks.?
Ik heb namelijk software gehad van een duitse site TIMO via een netwerk aansluiting.
Deze zijn nu gestopt ermee en ik had een jaar licentie.
Nu kan ik de software niet meer vinden door een chras van de pc.
Nu is de vraag welke software gebruiken jullie voor de iks uit te lezen.

Roy
 
Hoi,

Ik had hetzelfde. Je kan die software nu gewoon downloaden vanaf de IKS website.
Dan heb je de freeware versie die alleen kan uitlezen.
 
Software inmiddels gevonden.
Alleen nu de lan verbinding aan de praat krijgen dat lukt op een of andere manier niet.
 
Idem hier. Ik had Andreas van IKS gemaild voor een volledige betaalde versie. (Wat heb je aan alleen uitlezen vraag ik mezelf af. Bij een versie update is het handig dat je het volledige programma kunt backuppen op de pc om na de update weer terug te schrijven).

De code die je na betaling ontvangt is niet NAAM gebonden maar COMPUTER gebonden. Dit houdt dus in dat als je een adere (nieuwe) computer gebruikt voor de software, je ook weer een nieuwe etaling moet doen voor een nieuwe code.
Niet ideaal in mijn ogen.
 
Laatst bewerkt:
Idem hier. Ik had Andreas van IKS gemaild voor een volledige betaalde versie. (Wat heb je aan alleen uitlezen vraag ik mezelf af. Bij een versie update is het handig dat je het volledige programma kunt backuppen op de pc om na de update weer terug te schrijven).

De code die je na betaling ontvangt is niet NAAM gebonden maar COMPUTER gebonden. Dit houdt dus in dat als je een adere (nieuwe) computer gebruikt voor de software, je ook weer een nieuwe etaling moet doen voor een nieuwe code.
Niet ideaal in mijn ogen.

Sterker nog, ik had ook een licentie, maar die bleek het zelfs niet te werken op dezelfde pc met een andere download...:rolleyes:
 
Dus als het goed is kan je bij iks een voledige versie krijgen. Wat durven die zich er nog voor te vragen kwa prijs?.
Ben aan twijfelen of ik die dan neem maar eerst de lan aan de praat krijgen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
 
Ik heb de software gekocht. Wanneer je een andere PC aanschaft of nieuwe windows installeerd, waardoor je de IKS software op nieuw op de pc moet installeren. Kun je een email sturen naar IKS, je krijgt dan een formulier en zetten ze je licentie om naar je nieuwe PC.
 
Dus als het goed is kan je bij iks een voledige versie krijgen. Wat durven die zich er nog voor te vragen kwa prijs?.
Ben aan twijfelen of ik die dan neem maar eerst de lan aan de praat krijgen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
ja ik heb het gekocht en krijg het ook niet werkende en ga woensdag met mijn leverancier een belsessie met iks houden. Het is het programma Timo waar ze toch mee draaien. Tevens krijgen we de sms module ook niet goed aangesloten en hebben hier ook vragen over. Als er eventueel eens iemand in de buurt van Best bij Eindhoven is en die eens langs zou willen komen om die sms-module goed aan te sluiten en kijken of alles goed werkt zou dat heel fijn zijn. Mijn leverancier en ik komen er op het moment niet uit en proberen het woensdag nog 1 keer, komen we er niet uit dan weet ik het ook niet meer. Het was wat gemakkelijker als iks gewoon een installatie-cd erbij deed zodat alles meteen werkt. Maar nu is het toch een gepuzzel vooral als je computertechnisch niet onderlegd bent. Ik kan wel met een computer omgaan maar dan moet de software wel willen werken. Ik vind trouwens wel dat ze nog wat achterlopen met de seriële poorten e.d een update zou ook niet misstaan zodat alles b.v. via usb of iets dergelijks aan te sluiten is.
 
Bovenaan