Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

IKs fabrieksinstellingen

aquariumlappie

doorgewinterde bakkoloog
Kan je de IKS ook terug zetten naar de fabrieks instellingen. Kom er namelijk niet uit met m'n bijvul systeem, hij blijft bij als ik run activeer op alarm springen dit omdat het stopcontact gelijk aanspringt van de bijvul pomp terwijl het niveau hoog genoeg is.
de stroom eraf ,F1 ingedrukt houden en de stroom weer aansluiten ,daarna geeft display ,push f1 to reset aan doe dit en je bent schoon van alles ook moet je weer calibreren ed

aquariumlappie

doorgewinterde bakkoloog
Kan je de IKS ook terug zetten naar de fabrieks instellingen. Kom er namelijk niet uit met m'n bijvul systeem, hij blijft bij als ik run activeer op alarm springen dit omdat het stopcontact gelijk aanspringt van de bijvul pomp terwijl het niveau hoog genoeg is.
dezestoring is ontstaan omdat je een module losgetrokken heb terwijl deze geprogrammeerd stond altijd eerst naar menu gaan dan pas klooien

aquariumlappie

doorgewinterde bakkoloog
Martin ik heb niets aan deze informatie
tuurlijk heb je hier wat aan .de stelling is van dit dat als de computer in program is je geen sensoren ,modukes of stekkerblokken los moet halen als deze functies toegewezen heeft / hebben doe je dit toch gaat de computer in alarm en is niet zonder hard reset op te lossen . alle instellingen en kalibraties zijn weg en je bent minstens een uur zoet alles weer in te stellen

goed bedoelde advies alhoewel de scherpte dit niet gewaardeerd word schijnbaar ,als iets fout gaat wil je de oorzaak toch weten ?

Bovenaan