Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hulp met kweken anemoonvis!

OP
A

Anemoontjes

ZeewaterForum lid
Vast een suffe vraag, maar nu ben ik toch nieuwsgierig geworden.
Stel je bent zover, je hebt:
- je aquarium voor pa en ma clownfish,
- je aquarium voor het broedsel.
- je kweekbakken voor de radardiertjes (dat is wat baby clownvissen eten)

En ze zijn daadwerkelijk gaan broeden, en je hebt een bak vol met jonkies.
Stel daar weet je dan nog een hoop van groter te krijgen

wat wil je dan met ze gaan doen?
Ik heb genoeg familieleden die zoutwateraquaria bezitten, maar nog geen een met de anemoonvisjes dus overlegde ik het, en ze vertelde me dat ik het op forums moest vragen. En als het zover is dat ik over mijn hele familie de visjes kan verdelen, en zelfs kan verkopen op het forum :)

Patrick_NL

ZOAddict
Je hebt bij een goede kweek snel 100 visjes. 2 stuks per bakje, dan heb je dus 50 familieleden die een zeeaquarium hebben? En geen daarvan kan je helpen bij de basale vragen die je hier stelt zoals waar je vissen kan kopen?

OP
A

Anemoontjes

ZeewaterForum lid
Je hebt bij een goede kweek snel 100 visjes. 2 stuks per bakje, dan heb je dus 50 familieleden die een zeeaquarium hebben? En geen daarvan kan je helpen bij de basale vragen die je hier stelt zoals waar je vissen kan kopen?
Zoals ik al zei , als je een tikkeltje goed leest ;), staat er dat ze geen annemoonvisjes hebben. Maar dat het ze leuk leek om na de kweek (als het lukt) een paartje te krijgen.

chevy22

ZeewaterForum lid
Naar mijn idee is er niet echt veel vraag naar anemoon visjes hier. En je zal er een paar kwijt raken aan je familie en misschien een paar op een forum verkopen. Laat zeggen 10 naar familie en 16 op t forum, waar gaan de andere 74 heen als we uit gaan van 100 visjes per kweek?

Patrick_NL

ZOAddict
Zoals ik al zei , als je een tikkeltje goed leest ;), staat er dat ze geen annemoonvisjes hebben. Maar dat het ze leuk leek om na de kweek (als het lukt) een paartje te krijgen.
Als jij eens goed leest, dan zie je dat ik die anemoonvisjes verdeel over je familieleden. er kunnen maar 2 per bak, dus daarom 50 familieleden met een zeeaquarium.

martijn1985

ZeewaterForum lid
Ik heb genoeg familieleden die zoutwateraquaria bezitten, maar nog geen een met de anemoonvisjes dus overlegde ik het, en ze vertelde me dat ik het op forums moest vragen. En als het zover is dat ik over mijn hele familie de visjes kan verdelen, en zelfs kan verkopen op het forum :)
En ik nog maar denken dat anemoonvisjes altijd een van de eerste visjes in een zeeaquarium z’n bak waren 😉😋😝🤣

In deze familie dus niet 🙈

Bovenaan