Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

High Tech 80x80x110 Reef Tank

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
Dat zijn echt leuke dingen die je ermee kunt doen.
Jammer dat je zo ver weg woont. Zou wel grappig zijn om iets voor mijn tank te ontwikkelen...😊
Ik heb die frag holders dus op FB geplaatst om daar eens te kijken of er meerdere mensen interesse hebben en de reacties zijn overweldigend.... ik heb tot nu toe denk ik toch wel 30 aanvragen gehad, daarbij ook benaderd door een winkel die custom stekken roosters wil Haha! Als jij kan aangeven wat je graag zou willen hebben kan ik altijd eens voor je kijken!

zeefanaat

Senior Forumlid
Dat geloof ik! Is ook echt supermooi spul wat je daar gemaakt hebt.
Ik zou eens goed na moeten denken en naar de mogelijkheden kijken.
Momenteel heb ik eerst nog een order levende haven open staan die aardig wat gaat kosten.

Sneakimonky

Senior Forumlid
Ik heb die frag holders dus op FB geplaatst om daar eens te kijken of er meerdere mensen interesse hebben en de reacties zijn overweldigend.... ik heb tot nu toe denk ik toch wel 30 aanvragen gehad, daarbij ook benaderd door een winkel die custom stekken roosters wil Haha! Als jij kan aangeven wat je graag zou willen hebben kan ik altijd eens voor je kijken!
Ik denk dat je je huidige baan wel kan opzeggen... ik zie je nieuwe baan al!

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
Dat geloof ik! Is ook echt supermooi spul wat je daar gemaakt hebt.
Ik zou eens goed na moeten denken en naar de mogelijkheden kijken.
Momenteel heb ik eerst nog een order levende haven open staan die aardig wat gaat kosten.
Nadenken mag altijd en ik ben de beroerdste niet he! Daarbij is acrylaat over het algemeen niet zo heel duur dus ideeën mag je altijd delen! Dat is ook super.... mooi vooruitzicht!

Ik denk dat je je huidige baan wel kan opzeggen... ik zie je nieuwe baan al!
Haha mwah.... ik wil best een paar dingen maken voor mensen maar moet geen dagtaak worden haha!

Goud, snel terug verdiend dat ding :cool:
Dat dan weer wel.... kunnen we de upgrade kopen haha!

Zojuist het logo voor de achterkant in de sump ruimte afgerond. Hijs fijn.....!

WhatsApp Image 2018-11-01 at 21.28.39.jpeg

WhatsApp Image 2018-11-01 at 21.28.40.jpeg

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
Haha ja het is soms even passen en meten maar ben super blij met het uiteindelijke resultaat. Weinig schaduw, een draai in de rif pilaren en voldoende zwemruimte en zeker voldoende plek om mooie stukken te plaatsen!

Haha yuuuuuuuuup..... geduld is een schone zaak :p Laat die records maar komen :D

bvansteyn

Senior Forumlid
Haha ja het is soms even passen en meten maar ben super blij met het uiteindelijke resultaat. Weinig schaduw, een draai in de rif pilaren en voldoende zwemruimte en zeker voldoende plek om mooie stukken te plaatsen!

Haha yuuuuuuuuup..... geduld is een schone zaak :p Laat die records maar komen :D
Meest technische bak ga je zeker in de pocket hebben.. :p

Had natuurlijk al een sneakpeek gehad van je rif. Erg mooi gelukt die draaiing. Wordt mooi!

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
Hey Roel, op een of andere manier deze thread gemist... Wat gaaf dat het nu alsnog gaat gebeuren! Ik ga het volgen, succes!
Haha ja, ik heb voort zoveel topics gehad dat niemand het meer verwacht!! ja spannend.... ik ga hem hopelijk dit weekend al een beetje vullen haha! Thanks!

zeefanaat

Senior Forumlid
Toch weer handig dat laserapparaat. En een mooie stevige kam geworden zo.

En neem aan dat je toch even een momentje van stilte in acht hebt genomen nu er toch water in komt. Zal wel wennen zijn. 😋

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
Dat zeker!! Hij is mooi stevig en kan hem maken zoals ik zelf wil..... gelijk maar een logo erin gegraveerd haha!

Jazeker..... ik loop net weg omdat ik het niet kon geloven! Even de techniek afmaken en dan kan ik weer stoppen hahaha!

OP
OP
RoelHG

RoelHG

Senior Forumlid
En voor je het weet heb je een 2de baan.... de aanvragen vliegen me om de oren..... stekkenroosters.... trappen roosters.... magneet roosters, je kan het zo gek niet verzinnen of ik ben ze aan het ontwerpen en produceren! Heb op dit moment rond de 200 aanvragen liggen waarvan een aantal webshops en zelfs winkeliers!

Ondertussen is mijn bakje verder aan het vullen met osmose en zit ik bijna op de helft!!!

Hier wat voorbeelden van de designs die ik maak.

WhatsApp Image 2018-11-11 at 22.27.23.jpeg WhatsApp Image 2018-11-12 at 10.05.31.jpeg WhatsApp Image 2018-11-12 at 10.05.32(1).jpeg WhatsApp Image 2018-11-12 at 10.05.32.jpeg WhatsApp Image 2018-11-12 at 22.40.58(1).jpeg WhatsApp Image 2018-11-12 at 22.40.58.jpeg WhatsApp Image 2018-11-13 at 00.08.53.jpeg

Bovenaan