Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het grote ozon fabels & feiten onderwerp.

frank2902

Senior Forumlid

mobifix

Senior Forumlid
Ozon kan schadelijk zijn en soms overbodig lees ik. Wat is dan de beste manier om witte stip te voorkomen?
Net als voorkomen corona , een rustige bak met goede waterwaarden, goed afwisselend voer . Mooie balans houden .
Dan hebben ze weerstand.
Dan alleen nog eventueel nwe dieren goed onder de loep nemen en rustig overwennen . Dan komt alles goed 🙂

Sandy4gs

ZeewaterForum lid
Dan had ik alles top. Behalve mijn enige fout: nieuwe vis, Picasso, zonder quarantaine direct in de bak gezet. Die had stip bij en ik was beginnen stekken in die week. Stress en stip. Slechte combo, goede les. Nu 80 dagen Boskoop draaien en opnieuw starten.

mobifix

Senior Forumlid
Dan had ik alles top. Behalve mijn enige fout: nieuwe vis, Picasso, zonder quarantaine direct in de bak gezet. Die had stip bij en ik was beginnen stekken in die week. Stress en stip. Slechte combo, goede les. Nu 80 dagen Boskoop draaien en opnieuw starten.
Piccaso hebben wel vaker iets van stip bij stress maar verdwijnt vaak snel als de condities weer oke zijn .

frank2902

Senior Forumlid
Piccaso hebben wel vaker iets van stip bij stress maar verdwijnt vaak snel als de condities weer oke zijn .
Zou me idd bij een picasso minder zorgen maken.

Bovenaan