Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hamertje?

Dit is een gezonde hamer
35909416-AB8D-4418-971C-2583F721746A.jpeg

Het weefsel van de poliep hoor ook op de stam aan te hechten. Zoals hier te zien:
A0CD6E62-3941-4393-B52C-2573EFBECBE4.jpeg
 
Oei dat is al niet zo best. Zo heb je hem toch niet gekocht mag ik hopen? Tenzij hij in de uitverkoop bak stond met de text: stekje om te redden voor leuk prijsje. Anders zou ik de verkoper er wel op aanspreken hoor.
Ja ik dacht dat hij wel goed was omdat hij wel gewoon geopend en uit stond maar blijkbaar was dat niet goed genoeg, ik vind het jammer van hem maar was gelukkig ook niet heel duur dus ga maar weer een nieuwe zoeken.
 
Hamer koralen zijn wel vrij kwetsbare koralen hoor, minder geschikt voor een net gestarte bak.
Ik zou eerst eens je testsetjes en daarmee ook je waterwaardes onder de knie krijgen voordat je een nieuwe aanschaf. Zonde van het geld anders.
 
Hamer koralen zijn wel vrij kwetsbare koralen hoor, minder geschikt voor een net gestarte bak.
Ik zou eerst eens je testsetjes en daarmee ook je waterwaardes onder de knie krijgen voordat je een nieuwe aanschaf. Zonde van het geld anders.
Ja dat ga ik zeker doen, vind het ook zonde😔
 
Bovenaan