Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hallo allemaal ! It giet oan !

nynke

Senior Forumlid
Hoi, ik hang al heel wat jaren rond op dit forum en het begon de afgelopen maanden weer te kriebelen om toch weer een zeewater aquarium te starten.
Ik had een zeer mooi stabiel zoetwater aquarium , die helaas totaal gecrashed is naar de verhuizing.

In de loop der jaren heb ik heel wat bakken versleten, maar deze kleine lido 120 was de enige beplante aquarium wat ooit goed geslaagd is, ( geen toevoegingen of co2 gewoon een soil bodem met heeeeel veeel slakken ) en weinig vis en veel garnalen. Mijn andere grote trots was mijn bijna 1000l tanganyika aquarium met tropheus, deze moest echt met pijn in mijn hart ook gaan vanwege een verhuizing.

Nu kwam ik gister op de website van een sponser hier coral and fish store en zag daar de waterbox marine x 110.4 voor een zeer lage prijs, dat ik denk dat het haast een foutje moet zijn, 3 keer raden wat mijn nieuwe zee water aquarium word !!

Hij staat in de bestelling en ik ben zeer benieuwd als de order door gaat.
Het boekje van Tanne ligt hier naast mijn laptop en ik ben al gretig informatie aan het opzoeken naar water testen ( dit is een valkuil van mij ) Gelukkig hebben we in Friesland nu wel een zeewater speciaalzaak en ga ik proberen met de ocean art spullen mijn bak te draaien.

Zoals we hier zeggen it giet oan en hopelijk willen jullie mij goed op weg helpen met mijn nieuwe avontuur.
Het aquarium zal rond 2 Maart binnen komen.

Groetjes,
Nynke

Bijlagen

• IMG_20200725_145026.jpg
    IMG_20200725_145026.jpg
    229,5 KB · Weergaven: 22
  • IMG_20200725_145130.jpg
    IMG_20200725_145130.jpg
    195,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:

dekopstuk

Jack Ravensbergen
Suc6 , gelukkig hoef je geen rekening te houden met de rayonhoofden 😎

Tanne

Tanne
Welkom Nynke!

Je bent enthousiast bezig, top! Ik meen me te herinneren dat je eerder overwoog te starten maar dat het er nooit van gekomen is? Hopelijk gaat het nu wel goed.

Sterkte met je auto!

Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:

Bovenaan