Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

H2Ocean P4 en P4 PRO Doseerpomp 4-kanaals WiFi-doseerpomp

H2Ocean P4 en P4 PRO Doseerpomp 4-kanaals WiFi-doseerpomp zijn nu leverbaar via Seaflower
Deze slimme pompen zijn gezamenlijk ontwikkeld door D-D en Kamoer, een bedrijf met een sterke reputatie voor de fabricage van medische doseerapparatuur, welke garant staat voor een kwalitatief hoogstaand product met een uitstekende betrouwbaarheid.
De 'P4'-pompen zorgen voor een eenvoudige, flexibele en nauwkeurige dosering van toevoegingen aan het aquarium via de eenvoudig te gebruiken DD H2Ocean mobiele app (Android en IOS).

Verschil tussen P4 en P4 Pro zit in de nauwkeurigheid: P4 <+/- 2%; P4 PRO-versie <+/- 0,5%

Link naar webshop

Jan-Willem

ZeewaterForum gebruiker
Ik heb de P4 pro vorige week bij jullie besteld, en doet het prima!
Het apparaat voelt heel stevig aan, de bediening is heel prettig, en voor wat ik kan testen, doseert het ding extreem precies.
Voor de nederlandse gebruikers zit er in de ios app wel een bugje, in de calibratie. Die heb ik inmiddels aan d-d gemeld (je moet een punt invoeren, maar het keyboard heeft alleen een komma)
En de doser is lastig op je wifi te zetten als je 2.4 en 5ghz op één ssid heb zitten op je wifi netwerk.

OP
OP
Seaflower
Ik heb de P4 pro vorige week bij jullie besteld, en doet het prima!
.
Denk dat je ons vergist met een andere winkel. Wij hebben ze pas sinds gisteren ;).

Is zeker een mooi product en nauwkeurig.

Wel goed dat je een bug doorgeeft aan de fabrikant, D-D gaat daar serieus mee om.
De juiste wifi kiezen met gelijke ssid is inderdaad lastig, maar dat is met ieder apparaat.

Bovenaan