Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

gyre 300 series

jaapjuud

ZeewaterForum gebruiker
kan je op een controler waar 2 gyres op kunnen een 330 en een 350 aansluiten,of moeten het 2 dezelfde zijn.
kun je ze dan ook apart van elkaar regelen?,bijv.1 op 80% en 1 op 50% ofzo.
 
Ja en ja 😉


 
kan je op een controler waar 2 gyres op kunnen een 330 en een 350 aansluiten,of moeten het 2 dezelfde zijn.
kun je ze dan ook apart van elkaar regelen?,bijv.1 op 80% en 1 op 50% ofzo.
Ik heb ze zelf nog niet, maar volgens de filmpjes zou het kunnen. Je moet wel 1 gyre 300 met controller kopen en de ander dan los aanschaffen.
 
dacht al zoiets,maar zocht bevestiging.
ben toe aan wat nieuws,en iets stillers.
twijfelde tussen de gyres,rossmont waver en skimz supersilent.
ben er nog niet 100% uit.
 
die gyre heeft 2 types en die red sea ook,maar hebben ze ook dezelde specs kwa waterverplaarsing?
 
nee de reefwave doet wat minder. Deze heeft dan wel weer WiFi.
lijkt mij een mooie pomp en wil deze graag eens in het echt zien aangezien mijn gyres vervangen moeten worden.
 
De Gyre kan je uitbreiden met een WiFi interface.
 
Beiden in de bak tunze is sterk, simpel, makkelijk schoon te maken en heeft een krachtige stroming. Enige nadeel is dat de stroming geconsentreerder is wat bij mijn 120 bak wel lastig is
De gyre maakt iets meer geluid maar dat vind ik nog het minste het fragiele pvc is niet zo fijn met dikke bouwvakkers poten haha
 
Beiden in de bak tunze is sterk, simpel, makkelijk schoon te maken en heeft een krachtige stroming. Enige nadeel is dat de stroming geconsentreerder is wat bij mijn 120 bak wel lastig is
De gyre maakt iets meer geluid maar dat vind ik nog het minste het fragiele pvc is niet zo fijn met dikke bouwvakkers poten haha

Heb je het dan over de 300 reeks? want ik heb de XF350 (op 70% puls) en ook de stream 3 zien draaien bij een aquariaan en beide zijn heel stil. Je hoorde ze eigenlijk bijna niet.
Van tunze ben ik in het verleden altijd tevreden geweest, betrouwbaar, robuust en makkelijk te reinigen. Dus de stream 3 zal ook wel top zijn. Maar het is ook wat je zegt, het is een gecentreerde stroming.

Ik ga toch 2x gyre XF350 proberen om eens te zien wat die bredere en mooiere verdeelde stroming doet op mijn nog te starten aqua. Het de- en monteren van de 300 serie zou blijkbaar ook een grote stap vooruit zijn tov de 100 en 200 reeks? Maar dat heb ik maar van lezen en filmpjes op youtube :).
 
Ik weet in ieder geval dat de Maxspect gyre 250 en de 230 niet op één controller kunnen aangezien de verbindingsstekkertjes niet hetzelfde zijn. (Eigen ervaring) Of dat bij de 300 serie ook zo is weet ik eerlijk gezegd niet. Van de 200 serie weet ik dat dan voor iedere pomp een aparte controller nodig is.
 
Of dat bij de 300 serie ook zo is weet ik eerlijk gezegd niet. Van de 200 serie weet ik dat dan voor iedere pomp een aparte controller nodig is.

Zie filmpjes in post 2 bovenaan dit topic. Het zou wel kunnen 😉.
 
Bovenaan