Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Noord Holland Groot aquarium, incl onderstel en techniek

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarjanH

it's a way of life...
Vernieuwde advertentie, ik bied het aquarium nu compleet aan.

Te koop groot aquarium: 2 meter lang, 80 cm diep, 60 cm hoog. Netjes onderhouden, geen beschadigde kit, nauwelijks zichtbare of storende krassen, ziet er echt nog fraai uit en daardoor ook zelfs te gebruiken als doorkijk aquarium. Is leeg en helemaal schoongemaakt. Het aquarium heeft geen sump/bioloog of overloop, maar dit is uiteraard door koper zelf later nog te realiseren.

Incl. het houten onderstel, de steigerhouten ombouw zal moeten verwijderd worden, daar dit niet door de deuren heen kan - de ombouw is in huis opgebouwd nl.

Incl. Eheim 1200 XL buitenfilter.

Incl. 2x Giesemann 2x T5 armatuur (waarvan 1 zgan nieuw).

Incl. enkele stromingspompen.

Prijs: 850 euro en per direct af te halen in Alkmaar.

Koper dient wel zelf voor mankracht en vervoersmogelijkheden te zorgen en zal ook zelf het aquarium uit de woning moeten halen: het aquarium kan alleen rechtopstaand de kamer uit en past maar net aan onder de woonkamerdeurpost door. Het moet daarna waarschijnlijk enigszins schuin gekanteld door de voordeur naar buiten zoals het door de aquariumbouwer ook naar binnen is gebracht. Ik kan dat zelf echt niet helaas.

(aankoop is dus op eigen risico koper plus alvorens het aquarium verplaatst gaat worden: ontvang ik graag eerst een aanbetaling van 450 euro vooraf voor het aquarium zelf)

Toegevoegd na 1 Dag 7 Uren:

Update 17-5, 19:00 uur: GERESERVEERD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bovenaan