U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Klopt, gifkikkertjes verliezen hun 'gif' in gevangenschap.Volgens mij zijn de pijlgifkikkers die gehouden worden vrijwel niet giftig meer door het dieet dat ze volgen. Dus ik vraag me af of die vergelijking opgaat.
bij deze koralen word het gif intern geproduceerd, palytoxine vergiftiging is geen fijne ervaring. het komt niet heel veel voor maar het is wel bekend dat sommige soorten een groter risico bij zich dragen dan anderen. Met een paar simpele persoonlijke beschermingsmiddelen en een beetje gezond verstand zal het allemaal wel meevallenVolgens mij zijn de pijlgifkikkers die gehouden worden vrijwel niet giftig meer door het dieet dat ze volgen. Dus ik vraag me af of die vergelijking opgaat.
En toch vermoed ik dat in de loop der tijd ook bij de palythoa dit gif minder aanwezig is.bij deze koralen word het gif intern geproduceerd
Of bouw je zelf een soort resistentie op?En toch vermoed ik dat in de loop der tijd ook bij de palythoa dit gif minder aanwezig is.
Heb bv al ruim 30 jaar de beruchte kolonie staan.
Ben er in het begin echt wel ziek van geweest als er in de bak gewerkt of gesnoeid was.
Echter kan ik de laatste jaren zo'n beetje alles met de kolonie doen, zonder enige ziekte- /vergiftigingsverschijnselen te krijgen.
Over het algemeen is het zo je juist een vorm van buffer opgebouwd.Of bouw je zelf een soort resistentie op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.