Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

GHL ProfiLux 4

jarne

Senior Forumlid
Lees op diverse buitenlandse sites dat over een aantal dagen de GHL ProfiLux 4 in de schappen komt.
Op de Duitse websites zal de verkoop starten vanaf 19 December.
Enig idee wanneer ze beschikbaar zijn in Nederland?

http://aquanerd.com/2016/11/ghl-ann...paign=Feed:+aquanerd/Wdua+(AquaNerd+RSS+Feed)

De profilux spreekt me aan, omdat er volgens bovenstaande artikel het straks mogelijk is je alkalinity en calcium te monitoren. In hoevere dit ook uit uitgebracht gaat worden durf ik niet te zeggen. Heb de vraag neer gelegd bij GHL via FB. Nog steeds wachtende op een antwoord...

Heb ook een tijd zitten kijken naar Apex. Helaas wordt de nieuwe stekkerblok pas beschikbaar gesteld in Nederland eind 2017. De nieuwe unit is wel beschikbaar, maar stekkerblok niet. Die kan later los worden gekochten....

Hoe zijn de ervaringen met de mobiele app van profilux? De voornaamste redden dat ik een aquarium computer wil hebben is om op afstand te kunnen monitoren wat de waardes en status van m'n aquarium en apparatuur is.
 
Hoi ik heb een pIII en kijk vaak op afstand mee is superhandig


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Deze is ook beschikbaar vanaf 19 december in Nederland.
Alleen de eerste hoeveelheid gaat naar de pre orders toe.

Ik heb hem 2 weken geleden besteld in Duitsland dus hoop hem ook volgende week binnen te krijgen.
Je kan hem natuurlijk ook in Duitsland bestellen de levertijd van uit Duitsland is ook maar 1 dag extra.
 
Wil eigenlijk eerst een duidelijk antwoord of het op korte termijn mogelijk is om je kh en ca te meten. Dit zou wel een reden zijn om te kiezen voor Profilux ipv apex.
 
Ik denk zelf dat het nog wel even duurt. Anders hadden ze het er wel bij verkocht.(voorsprong op apex) En op hun forum staat nog niks aangekondigd. Dus de komende maanden zou ik er niet op rekenen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Wat zijn de voordelen van een P4 ten opzichte van een PIII?

Ik heb nu een PIII, waar ik erg tevreden over ben. Is er een goede reden om te upgraden naar een P4?

Groeten,
Jasper
 
Wat zijn de voordelen van een P4 ten opzichte van een PIII?

Ik heb nu een PIII, waar ik erg tevreden over ben. Is er een goede reden om te upgraden naar een P4?

Groeten,
Jasper

Nee, dat denk ik niet. Tenzij wifi handig zou zijn.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Bovenaan