Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gesloten??

Rikken

ZeewaterForum lid
Zijn er nog mensen die problemen hebben om contact op te nemen met deze winkel. Heb een bestelling geplaatst en moest in principe dag later geleverd worden, maar tot op heden is er nog niets met mijn order gebeurt.
Een antwoord krijg ik niet via chat, E-mail, Whattsapp, sms of telefonisch.
 
Zijn er nog mensen die problemen hebben om contact op te nemen met deze winkel. Heb een bestelling geplaatst en moest in principe dag later geleverd worden, maar tot op heden is er nog niets met mijn order gebeurt.
Een antwoord krijg ik niet via chat, E-mail, Whattsapp, sms of telefonisch.

Top winkel, altijd snel geleverd en altijd net een euro goedkoper (niet dat dat zo erg uitmaakt)
Maar goed, zelf ook wel eens vragen gehad en werd netjes gereageerd op WhatsApp, duurde wel halve dag dat dan weer wel.
En zaterdag ook nog levering van ze gehad dus ook niet gesloten.
Zou even geduld hebben 😉
 
Heb ze zonet aan de lijn gehad. Zou morgen moeten geleverd worden. Probleem opgelost!
Eerst even afwachten voordat je forum gaat vervuilen ! En zeker met deze leverancier zelden zo een correcte afhandeling gezien als deze ?
Excuus is dan ook op zn plaats denk ik zo !!
 
ik kan echt iedereen deze winkel aan raden , gewoon een top winkel heb vandaag ook gewoon netjes mijn bestelling op mijn werk geleverd gekregen.
mijn mening is dat heel veel winkels een voorbeeld kunnen nemen aan deze man. groetjes adrie
 
Gewoon een topwinkel met uitstekende service (eigenaar repareert zelf of geeft gewoon nieuw mee). Alleen als je op vrijdag besteld is de levering na het weekend.

Ook is deze winkel te bezoeken om je bestelling op te halen. De eigenaar is zelf zeeaquariaan met een hele fraaie bak.
 
Eerst even afwachten voordat je forum gaat vervuilen ! En zeker met deze leverancier zelden zo een correcte afhandeling gezien als deze ?
Excuus is dan ook op zn plaats denk ik zo !!

Vooraleer je iemand aanvalt denk ik dat je beter iedereen zijn kant van het verhaal kent. Als ik jouw reactie zo lees heb je blijkbaar aandelen dus kan er niets negatiefs gezegd worden.
Ik heb mijn bestelling geplaatst op vrijdag voor 16 uur. Er staat dat deze de dag nadien geleverd wordt dus heb ik contact proberen opnemen om dit met zekerheid na te vragen. Ik heb gedurende 2 dagen niemand kunnen bereiken. Zelfs geen antwoord op mail/sms/chat/whattsapp ... Uiteindelijk heb ik maandag of dinsdag iemand aan de lijn gekregen die wist te zeggen dat er een probleem was met B-Post. Bij het bellen naar B-Post kreeg ik te horen dat het pakket was aangemeld, maar niet verzonden. Om een lang verhaal kort te maken heb ik een week moeten wachten op iets dat normaal binnen de 24 uur moet geleverd worden.
Bijkomende tegenslag was dat het product defect bleek te zijn, maar dit werd heel keurig opgelost en heb onmiddellijk een nieuwe gekregen. Heeft me wel nog eens 16 euro extra gakost om het terug te zenden.

Moet ik dan zeggen dat ik tevereden ben van mijn bestelling? Ik denk het niet. De meeste klanten zouden dit vervelend vidnen.

Mijn eerste keer dat ik daar besteld heb is ook alles keurig verlopen, maar nu niet. Dat is de reden dat ik hier de vraag gesteld heb. Misschien was er wegens privé redenen een probleem met de levering wat te begrijpen is. Ik versta niet dat jij dit dan een vorm van kritiek vindt.
 
regel dit met waar je bestelt ! Heeft hier niks mee te maken
 
Goede shop goede sales, maar de aftersales ben ik persoonlijk niet helemaal blij mee moet ik eerlijk bekennen.

Nieuwe maxpect 330 gekocht voor goede prijs maar deze maakt herrie na 1e contact meteen terugkunnen sturen en na korte tijd ook weer terug gekregen zou nu goed zijn, helaas maakt ie nog steeds dezelfde herrie maar wordt er ook niet meer gereageerd op mails.
 
"Tjonge je moest wel een week wachten"

Zou het zo kunnen zijn dat het bij dat bedrijf ook een keer iets fout kan gaan? Dan bel je even toch? En ja als het weekend ertussen zit duurt het bij iedereen iets langer is toch niet erg. Die mensen doen ook gewoon hun best.😉
 
Heb het net over dat bellen. Als iemand mij belt dan neem ik op of reageer ik tenminste op de mail, maar als ze dat niet doen...

Ik dacht dat dit een forum was waar je je ervaringen kan delen? Blijkt hier niet zo te zijn. Volgens mij hebben jullie allemaal aandelen in deze winkel aan jullie reacties te lezen. :rolleyes:

Een winkel die garandeert om binnen de 24u te leveren moet deze belofte nakomen, anders haal je het beter van je website.
 
Heb het net over dat bellen. Als iemand mij belt dan neem ik op of reageer ik tenminste op de mail, maar als ze dat niet doen...

Ik dacht dat dit een forum was waar je je ervaringen kan delen? Blijkt hier niet zo te zijn. Volgens mij hebben jullie allemaal aandelen in deze winkel aan jullie reacties te lezen. :rolleyes:

Een winkel die garandeert om binnen de 24u te leveren moet deze belofte nakomen, anders haal je het beter van je website.
Wees toch niet zo ongeduldig. En maak je niet druk het is toch goed gekomen.😎
 
Laatst bewerkt:
Hahaha wat een stres om een vertraagde bestelling, het zal nog wel vaker gebeuren dat het wat langer onderweg is.
Maar ga dan niet gelijk de media erbij betrekken, had gewoon nog een paar extra dagen gewacht.
 
Is op vrijdag bestellen en verwachten dat dit binnen de 24 uur geleverd wordt niet vragen om problemen?
Vergeet niet dat de mensen achter dit bedrijf ook een privé-leven hebben (al moet ik zeggen dat ze mij tot in de late uren nog antwoorden bij vragen) en het begrijpelijk is dat er in het week-end (vooral op zondag) niet of vertraagd geantwoord wordt.
Je hebt besteld op vrijdag, kreeg antwoord maandag dat er iets misgelopen is en dat de levering voor dinsdag zou zijn.
Is het dan uiteindelijk pas op vrijdag geleverd aangezien je een week hebt moeten wachten op de levering?
Ik denk overigens niet dat hier leden zijn met aandelen bij OceanStore, dat neemt niet weg dat mensen niet tevreden mogen zijn van hun service.

Grtz,
Matthijs
 
Is op vrijdag bestellen en verwachten dat dit binnen de 24 uur geleverd wordt niet vragen om problemen?
Vergeet niet dat de mensen achter dit bedrijf ook een privé-leven hebben (al moet ik zeggen dat ze mij tot in de late uren nog antwoorden bij vragen) en het begrijpelijk is dat er in het week-end (vooral op zondag) niet of vertraagd geantwoord wordt.
Je hebt besteld op vrijdag, kreeg antwoord maandag dat er iets misgelopen is en dat de levering voor dinsdag zou zijn.
Is het dan uiteindelijk pas op vrijdag geleverd aangezien je een week hebt moeten wachten op de levering?
Ik denk overigens niet dat hier leden zijn met aandelen bij OceanStore, dat neemt niet weg dat mensen niet tevreden mogen zijn van hun service.

Grtz,
Matthijs
Is inderdaad pas de week erop geleverd. Dus ik blijf erbij dat de belofte niet nagekomen wordt.
 
Is inderdaad pas de week erop geleverd. Dus ik blijf erbij dat de belofte niet nagekomen wordt.

De week erop of 1 week later?
Is namelijk een groot verschil en erg onduidelijk hoe je dit verwoord aangezien je op vrijdag besteld hebt en je eerst spreekt van "1 week later" en nu "de week erop".
Mensen beginnen tegenwoordig enorm ongeduldig te worden, veel te veel te verwachten en denken vaak dat ze de enige zijn op deze aardbol. Zonde voor de persoon wie zijn best doet om zoveel en zo goed mogelijk te helpen, mis loopt het altijd wel eens. (Behalve in de perfecte wereld....)

Grtz,
Matthijs
 
Mensen beginnen tegenwoordig enorm ongeduldig te worden, veel te veel te verwachten en denken vaak dat ze de enige zijn op deze aardbol. Zonde voor de persoon wie zijn best doet om zoveel en zo goed mogelijk te helpen, mis loopt het altijd wel eens. (Behalve in de perfecte wereld....)

Wat een onzin, de webwinkel hier adverteert nota bene zelf met 'op vrijdag voor 15:00 besteld, zaterdag in huis'. Als er een service word aangeboden, dan mag je als klant verwachten dat hier aan voldaan word. Weekend of niet.
Kan de winkel in het weekend dit niet aan, dan moet het daar ook niet mee adverteren lijkt me...
 
De week erop of 1 week later?
Is namelijk een groot verschil en erg onduidelijk hoe je dit verwoord aangezien je op vrijdag besteld hebt en je eerst spreekt van "1 week later" en nu "de week erop".
Mensen beginnen tegenwoordig enorm ongeduldig te worden, veel te veel te verwachten en denken vaak dat ze de enige zijn op deze aardbol. Zonde voor de persoon wie zijn best doet om zoveel en zo goed mogelijk te helpen, mis loopt het altijd wel eens. (Behalve in de perfecte wereld....)

Grtz,
Matthijs

Om te verduidelijken het pakket werd op vrijdag besteld en ging binnen de 24 uur geleverd worden. Het is pas de week daarop op donderdag geleverd. 24 uur in de ruime zin van het woord blijkbaar ...

Ga nu ophouden met me hier te moeten verantwoorden want veel mensen vinden dit blijkbaar de normaalste zaak. Ik vind dit niet...
 
Om te verduidelijken het pakket werd op vrijdag besteld en ging binnen de 24 uur geleverd worden. Het is pas de week daarop op donderdag geleverd. 24 uur in de ruime zin van het woord blijkbaar ...

Ga nu ophouden met me hier te moeten verantwoorden want veel mensen vinden dit blijkbaar de normaalste zaak. Ik vind dit niet...
Niet altijd is een product op voorraad de levering gebeurd op werkdagen bv zondag ligt alles plat !
Als je het met spoed nodig hebt ga je toch naar de winkel , ze hebben heerlijke koffie en heel veel te zien en je kunt meteen je spullen mee nemen !
Het is een hobby toch ? Om te relaxen en je niet op te winden om kleinigheidjes .👍
 
Soms ligt het aan de post zelf, heb ik ook eens voorgehad met bestelling van ocean store, heb toen mail gestuurd, ze hebben direct geantwoord en dag zelf nieuwe bestelling opgestuurd. Die is wel op tijd aangekomen. Ik vindt het een top winkel !!!! En verloren pak kwam pas 5 dagen erna aan, dus heb ik retour gezet. Was wel degelijk verzonden door hen, je krijgt altijd track and trace van hen, dus lag het aan de vervoerder, we zullen in België de naam niet noemen zeker?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan