Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gesloten??

chevy22

ZeewaterForum lid
Gaan we weer beginnen..... iedereen heeft ze eigen kijk erop en mening. Het is een goede winkel waar t een x fout is gegaan.
dit topic was niet om de winkel af te zeiken.

Ice78

ZeewaterForum lid
Het is idd een fijne webshop bestellen gaat er goed en bezorgen ook.prijzen zijn erg gunstig.
Maar..........
Ik had een onderdeel nodig wat niet op de website stond . Dit gevraagd per app en sms of hij deze kon leveren maar er werd gewoon niet op gereageerd. Dat is dan weer zo jammer!

Als je het niet zou kunnen leveren kan ik dat begrijpen maar zeg dat dan gewoon.

erichuyn

ZeewaterForum lid
Ik gebruik meestal de chat op site of gewoon mail. Heb tot nu toe altijd nog reactie gehad binnen een dag.

Ice78

ZeewaterForum lid
Ik normaal ook.
Zal wel weinig marge op het onderdeel zitten ofzo of hij houd er niet van om nee te verkopen.
Gelukkig zijn er meer webshops.

sranangman

Senior Forumlid
Beste Forumleden,

Hierbij wil ik mijn ervaring met jullie delen.
Vorige week een LED module besteld.
Ondanks dat ik hier in deze topic een paar opmerkingen heb gelezen omtrent de levering van producten had ik toch besloten een bestelling te plaatsen.Netjes een e-mail ontvangen en een bevestiging gehad dat het product bij de post bedrijf is geleverd en ook een track & trace link ontvangen.Het pakket wordt door DHL bezorgt en uit eigen ervaring weet ik dat hun niet altijd de snelste zijn.Uiteindelijk 2 dagen later het pakket ontvangen.Gelukkig had ik geen haast hiermee.
Ocean Lake heeft netjes het pakket op dezelfde dag afgeleverd bij DHL en ook mij netjes hierover gemeld.Het ligt dus aan DHL,misschien de volgende keer met Post.nl
Omtrent de bestelling zelf ben ik tevreden,ik zal zeker i.d toekomst nog wat bestellen maar dan weet ik dat ik rekening moet houden met 2 dagen bezorg tijd.
Ik ben tevreden met mijn bestelling,ik hoop dat ze voor de toekomst een betere post bedrijf kiezen.

Mooneater

Senior Forumlid
Beste Forumleden,

Hierbij wil ik mijn ervaring met jullie delen.
Vorige week een LED module besteld.
Ondanks dat ik hier in deze topic een paar opmerkingen heb gelezen omtrent de levering van producten had ik toch besloten een bestelling te plaatsen.Netjes een e-mail ontvangen en een bevestiging gehad dat het product bij de post bedrijf is geleverd en ook een track & trace link ontvangen.Het pakket wordt door DHL bezorgt en uit eigen ervaring weet ik dat hun niet altijd de snelste zijn.Uiteindelijk 2 dagen later het pakket ontvangen.Gelukkig had ik geen haast hiermee.
Ocean Lake heeft netjes het pakket op dezelfde dag afgeleverd bij DHL en ook mij netjes hierover gemeld.Het ligt dus aan DHL,misschien de volgende keer met Post.nl
Omtrent de bestelling zelf ben ik tevreden,ik zal zeker i.d toekomst nog wat bestellen maar dan weet ik dat ik rekening moet houden met 2 dagen bezorg tijd.
Ik ben tevreden met mijn bestelling,ik hoop dat ze voor de toekomst een betere post bedrijf kiezen.
had je besteld bij Ocean and Lake, of bij Ocean Store (zeeaquarium-winkel.nl) ? Dat is niet hetzelfde bedrijf namelijk :)

sranangman

Senior Forumlid
had je besteld bij Ocean and Lake, of bij Ocean Store (zeeaquarium-winkel.nl) ? Dat is niet hetzelfde bedrijf namelijk :)
Bij Ocean Store...met t product ben ik tevreden maar dat de zending te laat kwam lag aan DHL en niet door Ocean Store

Kolleke

Reef addict
Niks dan goeds over ocean store. Altijd behulpzaam. denken mee. keurige verzendinfo.
Een keer een grote bestelling gedaan. Daarna wat vergeten. Werd er netjes bijgedaan. Daarna weer wat vergeten. Werd er ook weer keurig bijgedaan. Ik was echt een 'lastige klant'
Ook bij andere bestellingen altijd keurig afgehandeld.
Ik baal als een stekker als ik iets wil wat niet in hun assortiment zit want dan moet ik ergens anders bestellen.

Het kan altijd een keer misgaan. Zowel bij de vervoerder als bij de winkel. Maar mijn ervaring is dat het altijd super wordt opgelost hier.

Bovenaan