Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Foto toevoegen aan privébericht

MarjanH

it's a way of life...
Kan ik een foto meesturen in een privébericht en zo ja hoe? Ik kom er zelf even niet uit of ik kijk er overheen ofzo ☺
 
Nee , lukt niet meer , ligt dus niet aan jou…😄
 
Vreemd Patrick, hier een Samsung S20 FE maar niet de mogelijkheid voor het plaatsen van foto in een pb. Als je op de groene knop "invoegen" druk gebeurt er niets.Screenshot_20210928-080633_Chrome.jpg
 
Ha
Even voor de duidelijk, hier lukt het prima om een foto te plaatsen. Enkel in pb werkt het niet.
vreemd bij mij werkt het sturen van een foto in een pb prima uitgetest naar marian
Op de screenshot van peet zie je die groene knop “invoegen (klik voor opties”. Dat werkt bij mij gewoon. Volgens Marjan (heeft een Samsung) bij haar niet
 
Haha daarom voor mij nooit Android alles is bij mij thuis apple zelfs een magnetron van Samsung komt hier niet in huis :)
🤣

Android snap ik en daar moest ik het maar bij houden, ik ben een beetje vastgeroest in gewoontes denk ik en leer niet zo snel meer ☺😂
 
Haha daarom voor mij nooit Android alles is bij mij thuis apple zelfs een magnetron van Samsung komt hier niet in huis :)
Hier andersom, hier geen apple alleen maar Samsung 😄🤭. Maar dat is een eindeloze discussie waar we niet aan gaan beginnen 😉.

Maar bij mij werkt het ook niet, ook niet op de laptop.
 
Ik heb een Iphone 11 en ook mij lukt het niet om foto's in PB te sturen. Ligt dus niet aan het merk maar zal eerder aan een bepaalde instelling liggen.
 
Deze discussie is eerder gevoerd , is een software probleem en bij wie het niet werkt zal er mee moeten leren leven…..
 
Deze discussie is eerder gevoerd , is een software probleem en bij wie het niet werkt zal er mee moeten leren leven…..
Dat is jammer. Denk dat deze discussie wel vaker nog zal komen. Nieuwe leden lopen tegen hetzelfde probleem aan en zullen zo hun vraag posten.
 
Dan word het toch eens hoogtijd dat de forum beheerders eens wakker worden en hier aan gaan werken, zou het pb verkeer een stuk makkelijker maken als het gaat om foto's
 
Bovenaan