Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

FF voorstellen

moeke bina

Junior Lid
Hoi, ik ben ongeveer. 2 jaar geleden gestart met een nano bakje, toen was ik al regelmatig op dit forum aan het sneuzen, ongeveer. 8 maand geleden overgegaan naar een grotere bak en doordat mijn LFS ermee gestopt was, naar een andere( bekende) winkel gegaan die mij was aangeraden om vis en koraaltjes beetje uit te breiden, maar grote pech gehad daardoor, ziekte en miserie meegekomen van daar waardoor bijna alles dood ging. Nu men water terug stabiel en voorzichtig terug aan het opbouwen dus als er mensen zijn die koraalsteekjes verkopen, altijd welkom,.... Heb beetje schrik gekregen om veel geld te betalen voor stekje in de winkel nu.
 
je woont in België en dat is misschien te ver om naar Den Haag te rijden... maar mocht je durven, dan van harte welkom! ik heb heel veel keus qua soorten en kleuren, de stekkenbak is helemaal vol! Via WhatsApp kan ik altijd de foto's doorsturen 0615141400 Gr. Lara
 
je woont in België en dat is misschien te ver om naar Den Haag te rijden... maar mocht je durven, dan van harte welkom! ik heb heel veel keus qua soorten en kleuren, de stekkenbak is helemaal vol! Via WhatsApp kan ik altijd de foto's doorsturen 0615141400 Gr. Lara
ooo wat leuk, den haag is idd ver af, maar zou je eventueel ook opsturen als ik verzendkosten bij betaal?
grts Sabrina
 
ja, dat is mogelijk, maar naar België duurt het soms 2 dagen mits grote steden en de kosten zijn hoger. binnen Nederland maar 6,95 met post.nl en binnen 24 bezorgd.
 
Welkom!

Goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan mijn boeken zult hebben. In het eerste deel staat de basis helder uitgelegd, in het tweede deel de verdere stappen tot in detail. Ook staat er een uitgebreid vraag & antwoord deel in, alle informatie en beelden zijn uniek en beslist een aanvulling op wat je op fora en social media leest. De betere aquariumzaak heeft ze op voorraad, maar dit is ook een optie: https://www.standaardboekhandel.be/...&page_size=24&sort=RelevanceSb&sort_type=desc

Zonde dat het eerder niet helemaal goed ging. Vallen en opstaan hoort er helaas bij, maar de meeste ellende valt te voorkomen. Hopelijk krijg je het steeds beter in de vingers :)


Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
Prachtig aquarium trouwens !!!
Thanks. Ik doe m'n best. Geen geheimen. Het wel en wee vind je in mijn dagboek. Ik doe geen dingen anders dan geadviseerd in mijn twee boeken. Maar bedenk wel: Rome is ook niet in één dag gebouwd :)
 
Bovenaan