Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

even voorstellen

Welkom!
Goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan mijn boeken zult hebben. In het eerste deel staat de basis helder uitgelegd, in het tweede deel de verdere stappen. De betere aquariumzaak heeft ze op voorraad, maar dit is ook een optie: https://donner.nl/zoeken/LANGUAGE=dut/keywords=tanne+hoff

Heb je al een zeeaquarium of overweeg je te starten?

Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
welkom in het forum Leen! zodra jouw bak klaar is en waterwaardes al geschikt zijn voor de eerste koralen, en ook zo goed stabiel blijven, kan je contact met mij opnemen via PB voor een afspraakje. Stekken heb ik meer dan genoeg. Gr. Lara
 
Mijn naam is Leen en ben nieuw op dit Zeewaterforum en hoop hier veel op te steken van ervaren leden op dit forum

Welkom Leen, wij als beginners ook net paar maanden gestart en afgelopen zondag eindelijk na 11 weken de eerste koraaltjes erin. Wij een klein 20Gallon bakje. Wat heb jij waarmee je start?
 
als eerste welkom Leen.
ik hoop wel dat als je berichtjes stuurt en daar antwoord op krijgt deze ook beantwoord.
het is niet netjes om eerst iets te vragen en daarna niets meer van je te laten horen.
dat is niet de manier waar we hier op het forum met elkaar om gaan.

maar toch ik hoop dat je veel plezier mag beleven hier op het forum.

gr jan
 
Bovenaan