Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Even voorstellen

spinaap

Junior Lid
Hey iedereen.
Ik ben maarten.

Na jaren passief kijken en luisteren en leren.
Het is zover heb voor de tweede keer een aquarium gekocht deze keer in een betere winkel die niet alleen uit is op geld heb ik mij een reefer 250 delux gekocht die nu 3 weken ver staat in de opstart.
Veel opzoekingen gedaan een paar boeken gekocht.
Veel gevolgd op verschilende forums en fb paginas.
Voelde ik dat het zover was.
Hoopelijk gaat het deze keer beter :)
Fototje bij gezet hoe het er nu bij staat.
 

Bijlagen

  • 20181104_104614.jpg
    20181104_104614.jpg
    99,4 KB · Weergaven: 29
Welkom!

Leuk dat je met zoutwater gaat beginnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is ook een optie: https://www.donner.nl/zoeken/LANGUAGE=dut/keywords=tanne+hoff

Leuke bak heb je gekocht. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Hoe zie je het in gedachten voor je?


Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
 
Welkom!

Leuk dat je met zoutwater gaat beginnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is ook een optie: https://www.donner.nl/zoeken/LANGUAGE=dut/keywords=tanne+hoff

Leuke bak heb je gekocht. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Hoe zie je het in gedachten voor je?


Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
Hey tanne je boek is een van de grotste redens waarom ik ben begonnen. Je boek is super.
 
Hoi spin@@p,
Ik h
Ben een half jaar geleden ook gestart met een RS Reefer 250 en ben er heel erg blij mee.
Succes met alles.
 
Hey tanne je boek is een van de grotste redens waarom ik ben begonnen. Je boek is super.
Dat is een mooi compliment, dank je wel. Over een paar weken komt deel 2 uit. Een uitbreiding van 240 pagina's :D
 
Welkom!

Leuk dat je met zoutwater gaat beginnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is ook een optie: https://www.donner.nl/zoeken/LANGUAGE=dut/keywords=tanne+hoff

Leuke bak heb je gekocht. Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Hoe zie je het in gedachten voor je?


Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:
Ik had je vraag niet zien staan over wat ik in mijn gedachten heb met de aquarium.
Ik weet het jog niet goed alleen dat ik een gemengde aquarium wil en een paar di ges staan al op mijn verlang lijst maar dit zijn dinges voor in de toekomst. Eerst wil ik mijn opstart doen en en een paar eenvoudige koralen en vissen in zetten en als dat goed verloopt gaan we verder na denken welke richting ik uit wil. Wat ik wel zeker weet is dat ik dsr methode wil gaan gebruiken.
 
Bovenaan