Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Even voorstellen

JohnZ

New member
Goede avond beste mensen,

Ik ben John en woon in de buurt van Utrecht.
Al vanaf klein jochie was ik al helemaal gek van zoutwater aquariums maar kwam om de een of andere reden nooit verder dan zoetwater.
Eenmaal besloten ervoor te gaan alles gekocht en in huis gehaald maar toen kwam het rideltje samenwonen, trouwen, kinderen enz...
Inmiddels jaren verder WEER de stap gezet/knoop door gehakt en we gaan eindelijk STARTEN!
Ik heb een super mooie bak kunnen overnemen van 160x70x70 incl. Alluminium onderstel en mega sump! Helemaal blij mee, overigens heb ik inmiddels alle techniek ook weer opnieuw kunnen aanschaffen want dat wat ik in de loop der jaren bij elkaar heb gesprokkeld is allemaal veroudert of te klein (te weinig vermogen voor deze bak). Ah ja...kleinigheidje hou je toch ;P
Ik hoop dat ik snel wat mooie foto's hier aan jullie kan/mag laten zien!

Welkom!

Leuk dat je met zoutwater gaat beginnen en goed dat je je hier hebt aangemeld. Het is interessant hier op dit forum de ervaringen van anderen te lezen. Ik denk ook dat je veel aan m'n boekje zult hebben. De betere aquariumzaak heeft het op voorraad, maar dit is ook een optie: https://www.bol.com/nl/p/praktische...erzorging-probleemoplossing/9200000086047640/

Een heel mooie maat aquarium. De allereerste zeebak die ik ooit bij iemand thuis zag had exact dezelfde maat. Alweer dertig jaar geleden, maar toch... Je kunt er veel mee! Veel plezier met je nieuwe hobby! :)

Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!

Ter inspiratie een filmpje van mijn bak:

OP
OP
J
Dank je wel! We gaan er zeker iets moois van maken! iig van start gegaan eindelijk 😂
Ik heb toen de tijd jouw eerste druk gekocht dus maar eens kijken voor de upgrade 🤗
Zodra ik wat verder ben zal ik het hier, op het forum, uiteraard gaan showen!

Bovenaan