Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Even voorstellen

SharkeyB

New member
Hallo allemaal!

Even wat meer informatie over dit nieuwe lid,
Ik heb 20jaar een 350 zoetwaterbak gehad waarin ik voornamelijk Discusvissen heb gehuisvest.
Uiteindelijk ben ik 8 jaar geleden overgestapt naar een 550 liter zeewaterbak.
Dit omdat mijn interesse al heel mijn leven hiernaar uitgaat, en heb toen de stap maar eens gezet om het avontuur aan te gaan.
2 jaar geleden ben ik verhuist en heb toen besloten om een bak (incl. sump) van ongeveer 1200 liter inhoud te laten maken.
Ik heb hier gelukkig de plaats voor en heb deze precies boven mijn kelder kunnen plaatsen waardoor ik alle apparatuur zoals
sump /afschuimer/pompen ect. fijn daarin heb kunnen wegwerken.

De bak staat nu vanaf januari te draaien en dus nog in beginstadium alles gaat tot nu “redelijk” goed al realiseer ik me dat het settingsproces
nog wel even zal duren.
Ik hoop op deze forum meer te weten te komen over het onderhoud / behoud van zeewater aquariums, ik heb in het verleden best wat
tegenslagen gehad en hoop mede door deze forum dat in de toekomst te voorkomen. Bij deze plaats ik ook even wat foto's voor het idee.

1.JPG2.JPG
 
Welkom op dit forum!
Even snuffelen en je zult hier heel veel nuttige informatie vinden.
 
Bovenaan