Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ervaringen met AI Nero5

MvB

ZeewaterForum gebruiker
Wie heeft er al ervaring opgedaan met de Nero 5? En wat is het 'test' oordeel? Welk cijfer? En hoe beoordeel je de pomp op prijs/kwaliteit/bedieningsgemak etc? Wat zijn eventuele tegenwerpingen?

Ik ben benieuwd naar jullie (eigen!) ervaring.
 
Ook ik heb meer dan bovenmatige interesse in deze pompen, dus ik lift mee.

Erg veel ervaringen heb ik nog niet gezien, maar iemand die die ervaring in ieder geval wel heeft is Erbe (nick naam van t forum). Als je zijn dagboek opzoekt vind je zeker wat info.
 
Mathijs heeft er eentje. mathijsk93.
De pomp bevalt hem zeer goed.
Morgen ga ik toevallig naar hem toe.
Ik ben ook erg benieuwd.
De vakantie centjes komen er weer bijna aan 😉.
 
Ik heb de pomp inderdaad. Ik heb hem in mijn 250 liter bak zitten en ben er eeg tevreden mee! Vind hem lekker stil en makkelijk om in te stellen. Daarnaast is hij makkelijk schoon te maken en valt niet heel erg op in de bak. Ik heb getwijfeld tussen deze en de vortech mp40, maar ben uiteindelijk voor deze gegaan voor de looks (grote knop aan de zijkant was op de plek van mn bak niet handig), zelfde app als mijn hydra, de prijs en zn geluid.
 
Ook ik heb meer dan bovenmatige interesse in deze pompen, dus ik lift mee.

Erg veel ervaringen heb ik nog niet gezien, maar iemand die die ervaring in ieder geval wel heeft is Erbe (nick naam van t forum). Als je zijn dagboek opzoekt vind je zeker wat info.
Ik kom zn dagboek net tegen: mijn oceanium heet t.

Yes. Zie vanaf hier:
https://www.zeewaterforum.info/forums/threads/mijn-oceanium.59576/page-22#post-1388350

Oordeel tot op heden ongewijzigd.
 
Bovenaan