Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland een grote en mooie, natuurlijke Indonesische levend steen met 2 koraaltjes erop (Cyphastrea Jingle Bells en Rhodactis Inchoata Tequla Sunrise oor)

LALA

Senior Forumlid
Vanwege veranderingen in de bak mag deze flinke steen nu weg. Ong 4,5 jaar in mijn bak gebleven. Mijn bak is mooi gezond (y) Afm van de steen 20x28 en weegt 2 kg.
Er zitten 2 koralen erop: Cyphastrea Jingle Bells en een best zeldzame en duurdere variant Phodactis oor Inchoata Tequla Sunrise! Tenminste 55 eu wil ik voor deze steen krijgen.
PB aub bij interesse. Via WhatsApp/Telegram kan ik ook persoonlijk de foto's sturen van alles wat ik op dit moment te koop heb 0615141400 Gr. Larisa
DSC02271.JPGDSC02278.JPG
DSC02277.JPGDSC02270.JPG

Nu in de sump
DSC02279.JPGDSC02280.JPG

Bijlagen

• DSC02281.JPG
    DSC02281.JPG
    98,7 KB · Weergaven: 133
Laatst bewerkt:
Deze mooie steen heb ik nog. Deze soort Cyphastrea is ong 74,99 eu winkelprijs voor een stekje van 2-3 cm! De mijne is minimaal dubbel groot. De kleur van de mijne is momenteel wat minder spectaculair dan op de winkels foto's want het koraal kreeg echt veel te weinig licht waar die steen in mijn bak stond.
Een oor Inchoata Tequla Sunrice is winkelprijs 99,99!

Over ongeveer 8 weken ga ik een nieuwe bak starten en ik kan dan wel een mooie ent-steen gebruiken. Als die er dan nog is neem ik hem van je over :)

PB aub bij interesse. Via WhatsApp/Telegram kan ik ook persoonlijk de foto's sturen van alles wat ik op dit moment te koop heb. De stekkenbak is vol! (y) 0615141400 Gr. Larisa

Back
Bovenaan