Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

DSR 2xNO3+ en PO4+ verdunnen met osmosewater?

micheldb14

ZeewaterForum lid
Ik voeg nu in hele lage doseringen (<1ml) DSR PO4+ en 2xNO3+ toe in het aquarium maar zou dit graag willen doen met mijn doseerapparaat.
Kan ik deze vloeistoffen gewoon verdunnen met osmosewater naar bijvoorbeeld 10% PO4+ en 90% osmosewater (of 5% - 95%) zodat het op deze manier nauwkeuriger te doseren is met een doseerapparaat?

Mvg,
Michel
 
Ik weet niet of het geheel perfect gemengd blijft als het zover wordt verdund, niet dat ik straks een fles osmosewater heb en dat de werkende stof naar de bodem bezinkt :rolleyes:.
 
Ik weet niet of het geheel perfect gemengd blijft als het zover wordt verdund, niet dat ik straks een fles osmosewater heb en dat de werkende stof naar de bodem bezinkt :rolleyes:.
Verdunnen geeft voor zover mijn beperkte kennis reikt nooit neerslag / bezinksel
 
Oke bedankt voor jullie reacties!
Ik had zelf ook wel verwacht dat het geen problemen zou geven maar de mening van een aantal andere is altijd mooi. (y)
 
Bovenaan