Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Drop-off aquarium bouw

polleke

Senior Forumlid
Een tip: zorg ervoor dat je overal met je hand bij kunt zonder je halve aquarium af te breken. Dat zul je op een gegeven moment altijd willen :)

OP
OP
melvje

melvje

ZeewaterForum gebruiker
Nee de bouw hiervan zal pas van start gaan als mijn huidige aquarium verkocht is en we genoeg geld hebben gespaard voor goede apparatuur. We gaan niks meer tweedehands doen, niet dat daar wat mee mis is maar gewoon....
We willen dan in 1 keer alles goed. En polleke hoe bedoel je dat? Waar kan ik in het laatste ontwerp niet goed bij?

polleke

Senior Forumlid
Hoi, ik had allerlei ontwerpen langs zien komen waarbij ik dat dacht. Het laatste ontwerp nog eens beter bekeken en dat ziet er wel goed uit :)
Heb je wel voldoende ruimte om een wervelbed filter of zoiets in je sump te zetten (kan die door de opening)?

Verder gaaf idee! Ben benieuwd naar de uitvoering over een tijdje!

Laatst bewerkt:

polleke

Senior Forumlid
Oh ja, schiet me nog iets te binnen, wat is de meerwaarde van de plank tussen sump gedeelte en holle ruimte onder je ondiepe gedeelte van je aquarium? Als je die plank weg haalt past je afschuimer er in en kun je lekker makkelijk in je sump werken. Hoor je je afschuimer niet meer en heb je veel meer keuze uit verschillende types en veel lager risico op waterballet als je afschuimer overkookt of iets los schiet of zo.

Bovenaan