Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Don't you just love black friday ;)

ls daar met alles op black friday alles is van dezelfde prijs of duurder helaas. Lampen die overal 725 kosten bij hun 900 met black friday haha
 
zijn er buiten ocean store nog andere (web)winkels die wel goede black friday deals hebben?
 
Black Friday is gewoon een hype. Een jaar of 5 geleden was het iets bijzonders en ook alleen op die laatste vrijdag van november. Kon je nog iets aanschaffen voor een leuk prijsje, maar nu gewoon lokkertjes.
 
Spijtig genoeg gebeurt dit op vele plaatsen idd, dat ze eerst de prijzen verhogen of een verhoogde prijs er bij zetten om dan met de korting op hetzelfde of maar 1 euro verschil te zijn met de oude prijs.
 
Blackfriday coca cola aanbieding bij de hoogvliet…..

gekker moet het niet worden…..
 
Heel jammer inderdaad dat deze hype zo slecht gekopieerd is van de Verenigde Staten, wel de schreeuwende advertenties maar niet de bijbehorende aanbiedingen.
Als je goed zoek zijn er wel enkele winkels die echt korting geven maar in ieder geval niets in vergelijking met hoe het in de Verenigde Staten gebeurt.
 
De grote grap is dat black friday nu vaak 1 tot 2 weken duurt.... Vervolgens is de "aanbieding" slap en zie je na vrijdag exact dezelfde aanbieding voor Cyber monday/sinterklaas week. Na de cyber monday is het gelukkig over, naja voor een week. Na een week is dezelfde aanbieding er weer als eindejaars aanbieding tot kerst/nieuwjaar waarna het een nieuwjaarsaanbieding is geworden. Na het nieuwjaar zijn het de grote voorjaar voordeelweken en zo gaan we netjes het jaar rond :D
 
De grote grap is dat black friday nu vaak 1 tot 2 weken duurt.... Vervolgens is de "aanbieding" slap en zie je na vrijdag exact dezelfde aanbieding voor Cyber monday/sinterklaas week. Na de cyber monday is het gelukkig over, naja voor een week. Na een week is dezelfde aanbieding er weer als eindejaars aanbieding tot kerst/nieuwjaar waarna het een nieuwjaarsaanbieding is geworden. Na het nieuwjaar zijn het de grote voorjaar voordeelweken en zo gaan we netjes het jaar rond :D

Bedoel je hiermee dat we eigenlijk altijd al een goede aanbieding krijgen van alle winkels en dat we niet zo moeten zeuren :unsure::ROFLMAO::eek:o_O
 
Ok, dus ik ben de slechtste niet, ik stuurde op het moment van het plaatsen van het eerste bericht ook even een berichtje naar de verkoper. Geen antwoord terug, maar de aanbieding is wel gewijzigd. Nu is de doorgehaalde prijs verhoogd naar 157,90 (was 139,99), maar de uiteindelijke prijs is wel beter geworden 🙈
Btw: ik heb goede ervaringen met deze winkel, heb er al veel aangeschaft, maar dit vind ik niet helemaal netjes
Screenshot_20211125-105402_Samsung Internet.jpg
 
Ok, dus ik ben de slechtste niet, ik stuurde op het moment van het plaatsen van het eerste bericht ook even een berichtje naar de verkoper. Geen antwoord terug, maar de aanbieding is wel gewijzigd. Nu is de doorgehaalde prijs verhoogd naar 157,90 (was 139,99), maar de uiteindelijke prijs is wel beter geworden 🙈
Btw: ik heb goede ervaringen met deze winkel, heb er al veel aangeschaft, maar dit vind ik niet helemaal netjes
Een gemixte reactie inderdaad; het is gelukkig aangepast maar de aanbieding is toch wat minder heftig dan eerst. Bij voordeel van de twijfel was het apparaat wellicht eerst €157,90 en was de aanbieding €139.99 en is deze nu verder aangepast ter compensatie( wel een beetje wishfull thinking).

Buiten de aanbieding om kent iedereen deze winkel wel als goed geprijsd en zelfs met dergelijke reclame blijven ze voordeliger( dan de rest, vooral met een goede forum actie) dus ga er niet minder om bestellen :D
 
Picasso heeft schelpen voor 50€
Als in Doopvontschelpen? Dat is idd niet heel prijzig, zag er 3 liggen vorige week, mooi gekleurde exemplaren.
Moet wel zeggen dat ik de voorraad bij De Jong ook alleen maar zie toenemen ( >2000), dus dat zal de prijs ook enigszins drukken.
 
Buiten de aanbieding om kent iedereen deze winkel wel als goed geprijsd en zelfs met dergelijke reclame blijven ze voordeliger( dan de rest, vooral met een goede forum actie) dus ga er niet minder om bestellen :D
Ik moet zeggen dat ik daar al best wat besteed heb, maar nog nooit de forumkorting heb gebruikt, daar heb ik al wat euro's laten liggen dus, volgende keer even goed aan denken 🙈
 
Als in Doopvontschelpen? Dat is idd niet heel prijzig, zag er 3 liggen vorige week, mooi gekleurde exemplaren.
Moet wel zeggen dat ik de voorraad bij De Jong ook alleen maar zie toenemen ( >2000), dus dat zal de prijs ook enigszins drukken.
Ja de doopvontjes
 
Bovenaan