Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dokter bijplaatsen

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als ik een xanthurum (paarse dokter) bij een gele dokter ga zetten? Net als normaal een dag of 3 ruzie en dan niks meer of gaan ze blijven vechten? Desnoods een gele dokter en een xanthurum bij de gele dokter plaatsen?

sander1972

ZeewaterForum lid
Ik heb er hier een week of 4 geleden een ingezet bij een gele dokter en een picasso dokter hebben 1 dag beetje gevochten daarna was het over hebben nu nog zelden een opstootje met elkaar

DennisAmber

ZeewaterForum lid
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als ik een xanthurum (paarse dokter) bij een gele dokter ga zetten? Net als normaal een dag of 3 ruzie en dan niks meer of gaan ze blijven vechten? Desnoods een gele dokter en een xanthurum bij de gele dokter plaatsen?
Hoe groot is je bak?

OP
Aquarium 2308

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
Hoe groot is je bak?
Rond de 400 liter met veel zwemruimte (2 stenen in het midde met een boog er tussen) expres zodat ze dan rond kunnen blijven zwemmen in plaats van al het steen tegen de achterkant aan. Eigenlijk een doorkijkaquarium opbouw dus aan de voor en achterkant is net zoveel zwemruimte

OP
Aquarium 2308

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
En ik heb het over een mini xanthurum van een cm of 4 lang zie je niet vaak maar in Breda zitten ze nu

Ou0615

ZeewaterForum lid
De verleiding is groot, ik vind dat namelijk ook een hele mooie combinatie, een xanthurum en een flavescens. Ik zou het risico echer niet nemen. Als je geluk hebt, gaat het goed. Als je pech hebt vechten ze en ontstaat er veel stress of erger. 400 liter is ook aan de kleine kant.

OP
Aquarium 2308

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
De verleiding is groot, ik vind dat namelijk ook een hele mooie combinatie, een xanthurum en een flavescens. Ik zou het risico echer niet nemen. Als je geluk hebt, gaat het goed. Als je pech hebt vechten ze en ontstaat er veel stress of erger. 400 liter is ook aan de kleine kant.
Te groot🙈

Dit is hem:

Bijlagen

OP
Aquarium 2308

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
Ik wil groter maar ik moet er nog even mee wachten even sparen dus voordat hij echt groot word is er een mooi grote bak voor hem en de gele dokter

OP
Aquarium 2308

Aquarium 2308

ZeewaterForum lid
Bij mij was hij ongeveer 6 cm en is in een week of 4 toch al 1.5 cm gegroeid zit hier in 800 liter bak
Deze is niet groter als 4 cm op dit moment. Heb deze gekozen door zijn erg aanwezige gedrag hij was de baas over alle andere vissen die bij hem in de verkoopbak zwommen de rest die ze hadden was niet zo actief en aanwezig als deze.

Bovenaan