Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Dierendatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet hoe e.e.a.genoemd wordt,maar in de bovenste balken heb ik database.info staan bij adress(pijltje naar onder).Hoef hier dus nooit achter te zoeken of te veranderen.
 
Dat kan je met tab-bladen maken.

Dan kan je zo in 1 handeling naar de andere site. Maar moet je wel zelf even opzoeken.

Grtjs robert
 
Hoi Patrick


ik ging er ook eigenlijk niet vanuit dat nog niemand op dat idee is gekomen. Het was meer dat het bijzonder fijn zou zijn als "die ene persoon dat ook even doet"

ik weet ook dat het met fora en fora beheerders/admins soms uit de hand kan lopen. Heb daar ervaring mee met een forum over mijn andere dieren hobby. 't gaaies ofwel papegaaien. Ook vanuit die ervaring zou ik zeggen dat het voor "gewone" gebruikers handiger is dat dat gewoon veranderd wordt of anderen meer rechten krijgen. PS. als dit ewr niks mee te maken heeft vergeet dan het geschreven bericht svp. aangezien op fora nogal snel gevoelig wordt gereageerd op een of andere manier


Patrick_NL zei:
Hey, das een goed idee, daar hadden we nog niet aan gedacht!!

of eigenlijk toch wel, maar we kunnen er niet bij omdat maar 1 persoon bij die software kan...
 
Dennis


Het zou erg gemakkelijk zijn als je de link naar de dieren database even aanpast naar info.nl deze staat mijn inziens nu nog op org.nl
Ik gebruik het aardig veel maar moet nu steeds via een andere link de opstart maken.
Groet Dirk
 
dirk zei:
Dennis


Het zou erg gemakkelijk zijn als je de link naar de dieren database even aanpast naar info.nl deze staat mijn inziens nu nog op org.nl
Ik gebruik het aardig veel maar moet nu steeds via een andere link de opstart maken.
Groet Dirk
Is het misschien mogelijk dat jij ca 1 jaar lang dit forum niet meer bezocht hebt ?
 
Ik ben er inderdaad even een jaartje uit geweest.

Best lekker zo een lange vakantie
 
Bijd de Squilla mantis is een verkeerde foto geplaatst.


De laatst bijgevoegde foto is namelijk een Gonodactylus smithii naar mijn inziens.


De foto van patrick NL is dus de goede ;).
 
Bedankt voor de tip

Heb het veranderd

zelf heb ik er geen id van en ga gewoon op jou kennis af
 
Ik ben niet helemaal zeker , maar volgens mij staat er onder Stylophora een foto van een Montipora?
 
Je moet Acanthastrea eens intikken,en dan de foto's bekijken!!!
Daar zou je al niet veel mee kunnen beginnen.Er zijn er betere.Maar,goede poging.:)

Gr,Eddy
 
Scarus quoyi

Op de database staat deze vis als reefsafe. Ik hoor bij meerdere mensen dat deze vis bij hun in de bak reefsafe is. Maar ik heb ook al van meerdere gehoord dat deze vis dat niet is. Net zoals bij mij bijvoorbeeld. Ik kan wel eens wat plaatjes posten van acro's waar je als acroliefhebber van gaat huilen. Maar als je 2 keer per dag voert valt het bij mij mee.

Mijn advies reefsafe: vaak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan