Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Colombo Marine Algae Nitrate Ex

Ik meet een te hoog nitraatgehalte in mijn bak van 100 tot 75
Wie van de forumleden heeft ervaring met Colombo Algae Nitrate Ex
Ik ververs wekelijks 80 ltr water op een aquarium van 400 lt
Voer zeer spaarzaam en heb weinig vissen wel veel lederkoralen

FFF

ZeewaterForum lid
Ik gebruik het indien nodig, werkt super. Wat wil je precies weten?

Je kan het gewoon volgens de dosering gebruiken. Als er veel nitraat buffer in je bak zit kan het lijken alsof het in het begin niet veel doet, maar is die buffet weg dan ben je ineens van je nitraat af. Dus goed blijven meten anders draai je misschien ineens vrij arm :)

Sneakimonky

Senior Forumlid
Ik gebruik het indien nodig, werkt super. Wat wil je precies weten?

Je kan het gewoon volgens de dosering gebruiken. Als er veel nitraat buffer in je bak zit kan het lijken alsof het in het begin niet veel doet, maar is die buffet weg dan ben je ineens van je nitraat af. Dus goed blijven meten anders draai je misschien ineens vrij arm :)
Waar zou je nitraat in gebufferd zitten?

OP
OP
G
Heb het vandaag maar aangeschaft bij een van de sponsers in Nieuwegein. En volgens het advies 1 ml per 20 ltr toegevoegd hopen dat het nitraat gehalte in de komende weken daalt bij dagelijks toevoegen. Ik blijf wekelijks meten.

mollie

ZeewaterForum gebruiker
Heb het vandaag maar aangeschaft bij een van de sponsers in Nieuwegein. En volgens het advies 1 ml per 20 ltr toegevoegd hopen dat het nitraat gehalte in de komende weken daalt bij dagelijks toevoegen. Ik blijf wekelijks meten.
Laat het verloop er van weten aub

Bovenaan