Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Cleantec 75plus

Dit is op zich prima. Niks mis mee.
Je kunt inderdaad nog talloze andere filters ervoor/tussen of na zetten... maar met dit filter ben je goed bezig. Het water in Nederland is ook niet zo dramatisch slecht.

Elk extra filter waar ze het over hebben is inderdaad weer net iets beter... maar je hebt het niet perse nodig.
 
Top, dan ga ik hier mee aan de slag. Wordt sowieso wel even een lekkere klus 200 liter te maken.
 
Ja het model osmose wat je hebt heeft geen boosterpomp. Dit betekend enkel dat het wat langer duurt. Geen enkel probleem dus.
Een duurder osmose apparaat heeft vaak een boosterpomp waardoor het sneller gaat. Maar voor de kwaliteit maakt het niet uit.

200 liter zou dus ongeveer een uurtje of 20 duren met een normale kraandruk. In Nederland is de druk over het algemeen "normaal" dus 20 uur zou voldoende moeten zijn. Ik ben stiekem ook wel benieuwd hoe lang het je gaat kosten dus als je dat wilt posten graag :).
 
Alle spullen (aquarium en techniek) komen maandag en dinsdag binnen, dus zal ergens komende week gaan vullen. Ik zal hier wel even posten hoe lang het geduurd heeft.
 
Bovenaan