Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland Chelmon rostratus pincetvis

Robinjayden

ZeewaterForum lid
Hierbij biedt ik mijn pincetvis aan vanwege het inbrengen van een doopvontschelp.
De vis heeft er meerdere keren aan gepikt zodoende de verkoop. Blijft verder van koraal af hier.

Eet mysis uit de hand heeft meermaals per dag dus mysis nodig om stevig te blijven en dus te overleven. Hier zwemt de vis al een maand of 9 rondt.

Vindt ook diepvries garnaaltjes lekker die ik dan fijn maak.

Eet ook graag glasanemonen mocht je een plaag hebben maar houdt er rekening mee dat deze vis dus uit de hand het liefste extra moet worden bijgevoerd.

Het is een maatje M.

€90,00 vaste prijs

Hierbij biedt ik mijn pincetvis aan vanwege het inbrengen van een doopvontschelp.
De vis heeft er meerdere keren aan gepikt zodoende de verkoop. Blijft verder van koraal af hier.

Eet mysis uit de hand heeft meermaals per dag dus mysis nodig om stevig te blijven en dus te overleven. Hier zwemt de vis al een maand of 9 rondt.

Vindt ook diepvries garnaaltjes lekker die ik dan fijn maak.

Eet ook graag glasanemonen mocht je een plaag hebben maar houdt er rekening mee dat deze vis dus uit de hand het liefste extra moet worden bijgevoerd.

Het is een maatje M.

€90,00 vaste prijs
Welke woonplaats

wat nog belangrijker is dat de vis in goede gezondheid verkeerd en dat is helaas niet altijd zo bij de winkels uit mijn ervaring en die vissen aten ook de eerste dagen daarna was niet alleen de aangekochte vis doodgegaan maar nam mijn hele bestand mee . €90,00 is en blijft mijn prijs. Fijne avond!

Prijs is prima hoeft niet allemaal voor een dubbeltje op eerste rang zoals henkiesreef
En ook niet slim om te verkopen aan een opkoper

Succes met de verkoop
Wat ben jij een schijnheilig zielig stuk stront zeg .
Om zo openlijk over iemand te spreken waar notabene jij zelf grote verwaarloosde rommel aan hebt verkocht.
Dus kijk eerst maar eens in de spiegel voor je oordeelt over een ander en dat openlijk verkondigt.

Screenshot_20260102_175459_Google.jpg
Nou ja...

Back
Bovenaan