Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Centropyge Flavissima

LSDragon

Senior Forumlid
De Flavissima, een van de DUURE Dwerg keizers, wat sommigen met de Heraldi verwarren (nou, als dat zo is wordt het snel een afspraak maken met de opticien).
Ondanks het geen wat er beweerd word (beter om een Flavissima alleen te houden ivm agressiviteit) heb ik (zoals met de rest van de (D)keizers) geen last van onvrede tussen de (D) keizervissen in mijn aquaria’s.
Bij mij doet deze vis het heel erg goed, eet met de pot mee, laat zich geregeld zien en is super mooi om te zien.
Heb nog niet eerder witte stip bij deze vis (in tegendeel tot de anderen) kunnen ontdekken en hoop dat het ook zo zal blijven.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

Jan de Groot

Senior Forumlid
Zelfde ervaring; doet het uitstekend. Eet alles maar is niet 100% reefsafe bij mij. Niet hinderlijk maar....... het is maar een weetje

Jan de Groot

pat1

ZeewaterForum gebruiker
Inderdaad heel mooooiiiiiiii.
kan die okk samen met de Bispinosa?
Hey Winston,

Je gaat me toch niet vertellen dat je aan nóg een keizer in je RSM130 zit te denken hé...:(
Ik weet niet beter dat alleen de Centropyge Argi enigzins geschikt zou kunnen zijn...maar dan wel als enige keizer en als laatste plaatsen.
De rest van de "dwergkeizers" hebben gewoonweg al een domein zo groot als de hele bak (en meer) nodig....maar dat is de info die ik (meermaals) vernomen heb..

Patrick

OP
OP
LSDragon

LSDragon

Senior Forumlid
Inderdaad heel mooooiiiiiiii.
kan die okk samen met de Bispinosa?

De Bisp en de Flavis zijn beide zeer rustige dwergjes, de kans van slagen is redelijk.
Het is ook afhankelijk hoe je deze aan de bak introduceert. In een RSM130 zou ik niet meer dan 2 Dwergkeizers plaatsen.

Bovenaan