Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Centropyge Bicolor.

LSDragon

Senior Forumlid
In tegendeel tot de ander heb ik met dit soort helaas geen goede ervaringen.
Het is me nog niet gelukt om deze beauty langer dan 2 weken levend te houden na verschillende pogingen gewaagd te hebben.​

Verder is het een rustige vis die zich niet vaak liet zien maar meestal aan het schuilen is.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

jeffreyr1

Op en Rennend
hmmm... Heb zelf hele andere ervaring met deze vis, heb deze een tijd(paar maanden) gehad.
Behoorlijk agressief tegen andere vissen, en liet zich veel zien.
Ook stonden mijn acro's nooit meer open sinds ik deze vis had, pikte telkens aan de poliepen.
At wel goed met de pot mee.

Heb deze prachtige vis uiteindelijk jammer genoeg geruild omdat hij gewoon te veel schade bracht.

heb hem ook 2 jaar gehad
daarna zo ineens verdwenen vondt ik hem weer in een grote witte gel-bel
dood! onverklaarbaar ,maar absoluut geen natuurlijke dood
dus ja wel houdbaar maar zeker niet de makkelijkste

jpvdb

ZeewaterForum gebruiker
goede ervaring mee.
Na anderhalf jaar m,n bak leeg gezet en leefde toen nog. misschien weer iets voor mijn nieuwe bak.:)

Mijn Bicolor leeft nu samen met acanthops al een jaar in mijn Sera 130 l. Eet goed en is duidelijk de baas. Geef de diertjes om de dag verschillend voer.
Verder huizen nog 1 Driebands anemoon visje een blauwe geelstaart juffertje , 1 zandhapper , 1 rotsklimmer, 2 heremiet kreeftjes, 1 poetsgarnaal en een zeester in mijn bakje.

Bovenaan