Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Beste Administratie

martijn1985

ZeewaterForum lid
Beste Adm.

Kan mijn handtekening verwijderd worden. Deze verwijst naar mijn oude dagboek.

Hij mag ook aangepast worden naar mijn nieuwe dagboek :


Ik heb zelf namelijk niet deze keuze in mijn menu staan helaas.

Bvd, Martijn
 
Dit kan je volledig zelf doen. Bij je profiel op "aanpassen handtekening".
je hebt hem immers toch ook zelf gemaak?
Bij mij ging het om het aanpassen van een topic titel. Onderschrift aanpassen kan ik trouwens ook nergens vinden maar misschien komt dat omdat ik op een iPad zit??
 
Deze discussie ben ik al vaker tegen gekomen, lijkt volledig willekeurig bij sommige mensen gewoon niet als optie in hun profiel te zitten. Kennelijk sinds een forum update van al wat langer geleden.
 
Deze discussie ben ik al vaker tegen gekomen, lijkt volledig willekeurig bij sommige mensen gewoon niet als optie in hun profiel te zitten. Kennelijk sinds een forum update van al wat langer geleden.
Ik vermoed dat het komt door het aantal posts. Zo haalde je bij het oude forum bepaalde privileges, zoals posts aanpassen of handtekeningen plaatsen. Wellicht dat het nieuwe forum hier op blijft hangen ofzo..
 
Deze discussie ben ik al vaker tegen gekomen, lijkt volledig willekeurig bij sommige mensen gewoon niet als optie in hun profiel te zitten. Kennelijk sinds een forum update van al wat langer geleden.

Ja inderdaad, want voorheen kon het wel gewoon.
Verbeter puntje dus voor de toekomst.
Of ergens aangeven hoe het dan wel geregeld is, vanaf hoeveel Posts ofzo iets dergelijks.
 
Ik heb het kopje handtekening ook niet, komt hier nog een update voor of is dit ergens te melden?
Heb, lijkt me, toch wel al aardig wat porst op mijn naam of is het nog niet voldoende?
 
Ik kan mijn onderschrift/ handtekening ook niet wijzigen: is inmiddels helemaal achterhaald.
Weet iemand al de oplossing?
 
Ik heb het al opgegegeven. Ook al gevraagd aan beheer.
Word denk ik weinig waarde aan gehecht.
 
Bovenaan