Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Belgianseawater forum

Debbie1978

ZeewaterForum lid
Weet niet of er iemand iets over weet maar ik zou me graag aanmelden bij het belgianseawater forum, echter als ik mij wil registreren krijg ik bericht dat de beheerder de registratie heeft uitgeschakeld. Heb al paar keer mail gestuurd maar krijg er geen antwoord op. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben of misschien beheerders van dat forum die hier aanwezig zijn?

Mvg Debbie
 
Ik heb voor jou een topic geopend op belgianseawater met de vraag of de mods dit eens kunnen bekijken.

Grtz,
Matthijs
 
Nog steeds zou dit kunnen omdat dit op een iPad is?
 

Bijlagen

  • 0195588D-63C4-47F3-B2A7-839E84B60811.png
    0195588D-63C4-47F3-B2A7-839E84B60811.png
    507,1 KB · Weergaven: 23
Beste,

Het is gelukt om te registreren, blijkbaar gaat de registratie niet in het Nederlands en moest ik de taal veranderen naar Engels
Je bent heel erg bedankt voor de moeite.
Mvg Debbie
 
Beste,

Ben nu toch al een tijdje aan het proberen maar na 4 keer het registratieformulier ingevuld te hebben wil ik je toch vragen of je kan nagaan waar het probleem zou kunnen liggen. Na registratie krijg ik telkens een mail en moet dan op een link klikken wat ik ook doe. Als ik dan probeer om na enkele dagen me aan te melden krijg ik het bericht ongeldige gebruiker. Dus ja weet niet goed meer wat te doen.
Hopelijk kan je me terug helpen.

Gr Debbie
 
Bovenaan