Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ati straton flex

Gerrit36

New member
Goedemorgen, ik heb een waterbox peninsula gekocht 4820😀 nou had ik mijn ogen laten vallen op een ati straton flex (102cm wit) alleen is hij nergens meer te verkrijgen. Weet iemand hier misschien hoe ik er nog 1 kan bemachtigen? Alle webshops komen met het zelfde antwoord. Geen levertijd,
en word vervangen voor de ati straton x. Hebben ze goed bekeken bij ATI, twee straton x lampen nodig boven 1,20m bak. Ga je al gauw richting 2000€ ipv de 800€ voor de flex😪

2e hands ?

Nieuw

Nou dan ben ik 2 maanden geleden mooi op tijd geweest.
Ik heb ook de flex 102 G2 zou niet anders meer willen.
Bij ATI kan ik niet vinden dat deze vervallen is zou ook vreemd zijn de G2 is nog niet zo lang op de markt.
Je zou ook nog direct bij ATI Aquaristiek kunnen proberen althans een mail versturen want ook hier is hij op dit moment niet op voorraad.
Zie hier

Succes met de zoektocht.

Nou dan ben ik 2 maanden geleden mooi op tijd geweest.
Ik heb ook de flex 102 G2 zou niet anders meer willen.
Bij ATI kan ik niet vinden dat deze vervallen is zou ook vreemd zijn de G2 is nog niet zo lang op de markt.
Je zou ook nog direct bij ATI Aquaristiek kunnen proberen althans een mail versturen want ook hier is hij op dit moment niet op voorraad.
Zie hier

Succes met de zoektocht.
Dan heb je zeker geluk gehad ja😆Als ik de webshops hier moet geloven gaat hij er helemaal uit en word de straton x de vervanger. Allemaal leuk en aardig maar zoals ik al zei ben je dan het dubbele kwijt voor een bak van 1,20m aangzien deze lamp maar 364mm breed is. Word er uiteindelijk maar 1 beter van en dat is Ati😆

Dan heb je zeker geluk gehad ja😆Als ik de webshops hier moet geloven gaat hij er helemaal uit en word de straton x de vervanger. Allemaal leuk en aardig maar zoals ik al zei ben je dan het dubbele kwijt voor een bak van 1,20m aangzien deze lamp maar 364mm breed is. Word er uiteindelijk maar 1 beter van en dat is Ati😆

Je zou ook nog voor deze advertentie van hier gaan dat is 2x coralcare incl. controller voor €650,00.
Dit is ook een goede keuze meer dan genoeg voor je bak en volledig geruisloos!
Ben de lampen met al die lawaaimakers van ventilatoren inmiddels wel zat gaat altijd irriteren althans hier wel..

Ik heb niet al te lang geleden een straton flex 102 van iemand overgenomen. Hij was nog nieuw en ik moest hem nog 'in elkaar zetten'. Ik had twee coral care lampen hangen die ik weg heb gedaan. Coral Care is een hele goede lamp maar wel lomp groot boven de bak en vreet energie.
Zou jammer zijn als de ATI Flex niet meer beschikbaar is want ik ben er echt heel blij mee. mooie strakke lamp, prettig licht en goed in te stellen. Energieverbruik is laag en de app werkt makkelijk (als je hem doorhebt)

Ik heb niet al te lang geleden een straton flex 102 van iemand overgenomen. Hij was nog nieuw en ik moest hem nog 'in elkaar zetten'. Ik had twee coral care lampen hangen die ik weg heb gedaan. Coral Care is een hele goede lamp maar wel lomp groot boven de bak en vreet energie.
Zou jammer zijn als de ATI Flex niet meer beschikbaar is want ik ben er echt heel blij mee. mooie strakke lamp, prettig licht en goed in te stellen. Energieverbruik is laag en de app werkt makkelijk (als je hem doorhebt)
Ja ik hoop er toch nog 1 te kunnen bemachtigen. Heb Ati ook een mail gestuurd. Mocht het echt niet meer leverbaar zijn dan ga ik denk ik toch maar eerst voor 1 ati straton x. Best raar dat zo’n lamp alweer zo snel uit het assortiment gaat😅

1000113645.jpg
Tuurlijk. Bij mij hangt hij aan ophangbeugels boven mijn waterbox 130.4. Ik ga dat nog wat netter maken.

dankjewel. Als het goed is komen er dit weekend ook nog wat mooie koralen op het middenstuk. Daar komen de koralen die het meeste licht nodig hebben.
Via de ATI app kun je mooi zien wat het verbruik in Watt is en wat de verscillende par-waarden zijn in afstand t.o.v. de lamp.
1000113654.jpg

dankjewel. Als het goed is komen er dit weekend ook nog wat mooie koralen op het middenstuk. Daar komen de koralen die het meeste licht nodig hebben.
Via de ATI app kun je mooi zien wat het verbruik in Watt is en wat de verscillende par-waarden zijn in afstand t.o.v. de lamp.
Bekijk bijlage 663663
Ja ideaal, mijn bak moet nog geleverd worden, waterbox Peninsula 4820 dus heb nog even tijd om hopelijk dezelfde lamp te bemachtigen

Ik wacht helaas ook al sinds begin december op de flex. Er zou eind van het jaar een update over leveringen komen. Schijnbaar productie problemen. Lijkt mij niet logisch dat hij er al uit zou gaan na zon korte tijd en positieve reviews.

Ik wacht helaas ook al sinds begin december op de flex. Er zou eind van het jaar een update over leveringen komen. Schijnbaar productie problemen. Lijkt mij niet logisch dat hij er al uit zou gaan na zon korte tijd en positieve reviews.
Dat zou zomaar de reden kunnen zijn want zowel de flex de pro als de x versie zijn alle out of stock ook bij ATI zelf.

Bekijk bijlage 663663
Gaat het verbinden met de lamp eenvoudig?

Edit: Ik lees nu pas dat in een vorig bericht "gemakkelijk" staat.

Back
Bovenaan