Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ATI hybride

fastsurgeon

Senior Forumlid
Heeft er soms iemand een handleiding voor de ATI hybride (T5-LED) ?
Wat je aan handleiding vind op de site van ATI zelf is geen handleiding.
Ik krijg de lampen langs geen kanten anders ingesteld en moet dringend weg van de 100 % LED.
Ze zouden toch op zijn minst voor een handleiding kunnen zorgen.
 
Dank U wel hoor !
Dat vind ik nu eens "chique" dat je mij helpt alhoewel ik de lampen niet bij jou gekocht hebt !!
Ik heb er inderdaad iets aan. In de doos van de lamp zit er bitter weinig informatie.

Misschien heb je hier wat aan:

Reef Center

Onderaan vind je een kopje met ATI

Met vriendelijke groet,

Martijn
 
Nu heb ik ontdekt dat het probleem is dat ik met mijn PC geen connectie krijg met de module van de lampen.
 
Hallo Hans
Heb je het program al gedownload op je pc want dat moet je eerst doen staat op de site van ATI
(Led powermodule desktopsoftware)
Gtrz Danny
 
Hallo Hans
Heb je het program al gedownload op je pc want dat moet je eerst doen staat op de site van ATI
(Led powermodule desktopsoftware)
Gtrz Danny

Ja hoor en er zelfs een Winzip online voor gekocht want anders krijg je het niet geïnstalleerd.
De service laat toch te wensen over.
 
hallo Hans
als je de USB kabel aansluit op je pc en module staat er op het program van ati rechts boven usb en lamp met een grijs vakje en dit moet dan blauw worden

geeft aan dat er verbinding is , anders mischien fout in usb kabel , ik denk maar wat hé Hans zou het anders ook zo direkt niet weten

grtz danny
 
hallo Hans
als je de USB kabel aansluit op je pc en module staat er op het program van ati rechts boven usb en lamp met een grijs vakje en dit moet dan blauw worden

geeft aan dat er verbinding is , anders mischien fout in usb kabel , ik denk maar wat hé Hans zou het anders ook zo direkt niet weten

grtz danny

Je hebt gelijk. Daar zit het probleem. bij mij blijft dit grijs, dus geen connectie.
 
Bovenaan