Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarium ombouw foto's

siekman

ZeewaterForum gebruiker
Hier een paar foto's van mijn ombouw in progress.

Ik maak gebruik van gebruikt steigerhout omdat ik het contrast tussen " cement, grijs, ruw en hout " fijn koraal en mooie kleuren erg mooi vind.
Vooral het ruwe en het tere vind ik erg speciaal.
De onderbouw is volledig van cellenbeton, met een aantal hardhouten balken. Als het steigerhout ooit eens plaats moet maken voor een ander soort hout kan ik het zo verwijderen en nieuw hout erop lijmen. of laten stuken of iets dergelijks.

De deuren voor de sump die worden nog gemaakt en de bovenkap als ik de verlichting bij elkaar heb gespaard .

Ik ben benieuwd naar de reacties
2012-11-11 12.56.01.jpg

2012-11-11 12.56.14.jpg

Hier bij ook mijn ombouw.... Om het vrouwtje gek op Riviera maison is en hun geen aquariums bouwen heb ik het zelf gemaakt...
De basis is een rvs frame en dan bekleed met 18mm watervast multiplex en mdf sierlijsten en deze afgelakt in ral 9010
ImageUploadedByTapatalk1353829376.702266.jpg
ImageUploadedByTapatalk1353829400.448577.jpg
Hier is het licht nog uit ik zal vanmiddag wat posten als het licht aan is.

Gr. Jeroen

Tommeh

ZeewaterForum lid
Mijn update :) Zie dagboek voor info!!

World citizen mag ik jou een compliment given voor je inrichting en stijl van je bak! Als ik het mag omschrijven in eten: mooie grove smaken MET stiekem veel verfijning! Top bakkie in je huis in combinatie met je interieur!

Groetjes

Tom!!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Bovenaan