Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aquarimate software

schoofsf

ZeewaterForum lid
Ik gebruik aquarimate sinds ik ben gestart en vind het wel een goede tool. Maar sinds een twee tal weken is mijn app op mijn smartphone niet meer in sync met mijn pc programma. De taken komen niet allemaal op mijn app, terwijl de vorige weken dit wel zo was. Ik heb support al proberen te contacteren, maar stilte daar.
Iemand een idee?

Grts
Frank

zeefanaat

Senior Forumlid
Ik gebruik deze app al jaren. Wist eerlijk gezegd niet eens dat je dit met je pc kon synchroniseren.
Misschien een van de 2 verwijderen, opnieuw installeren en dan synchroniseren?

Sneakimonky

Senior Forumlid
Raar ik heb ze een tijd geleden ook een bericht gestuurd en kreeg devolgende dag direct antwoord.
Maar werkt het synchroniseren niet met dat abbonoment wat ze aanbieden? Maw heb je nog wel een lopend abbonoment?

OP
OP
schoofsf

schoofsf

ZeewaterForum lid
De eerste keer had ik ook dadelijk antwoord gekregen. Ondertussen heb ik de voeder momenten terug aangemaakt in mijn app. Daarna op de desktop versie gekeken en had ik er dubbele staan en deze heb ik daar gearchiveerd. Nu is alles terug Sync :)

MrP

ZeewaterForum gebruiker
Even uit nieuwsgierigheid. Werkt deze app fijn en voegt het ook "echt" iets toe? Ik zit er al een tijdje over te twijfelen om hem aan te schaffen.

OP
OP
schoofsf

schoofsf

ZeewaterForum lid
Even uit nieuwsgierigheid. Werkt deze app fijn en voegt het ook "echt" iets toe? Ik zit er al een tijdje over te twijfelen om hem aan te schaffen.
Hey,

ja ik vindt een een handige app. Het geeft me mijn taken door en voedingsmomenten. Houdt mijn onkosten bij en mijn bestand wat er leeft in mijn aquarium. De analyses geef ik in. Er staat een mooi demo filmpje online.
tot nu toe handig en praktisch.

Grts

Bovenaan