Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

AQUACOMPLEET Jubileum Loterij

Aquacompleet

Winkelier
Dit weekend is het de zilveren verjaardag van Aquacompleet.

Dit weekend, 25 jaar geleden, opende wij onze deuren en dat willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan!



In de maand Maart verloten wij 25 Cadeaubonnen ter waarde van €25,00. De Spelregels zijn heel simpel:

Je kunt met elke aankoop meespelen! Doe je een aankoop in de winkel dan speel je mee door je Naam en Telefoonnummer achterop de bon te schrijven en de bon in de ton te stoppen. Bij aankoop in de webwinkel speel je automatisch mee (tenzij je Uitdrukkelijk aangeeft in de opmerkingen dat je dit niet wil).



De loterij loopt tot 31 Maart en in de loop van de week erna worden de prijswinnaars bekend gemaakt.



Feestelijke groeten,
Team AquaCompleet

JUBILEUM.JPG
 
Arie, Lenie en team - Gefeliciteerd

Maar ook mijzelf een beetje, want dat betekend dat ik over een weekje ook 25 jaar klant bij je ben.


Groetjes uit Friesland.

Marco
 
Gefeliciteerd het 25 jaar runnen van een winkel van onze toch wel niche hobby is een puike prestatie. Zeker het overleven van de laatste crisis. Jullie zullen vast en zeker wat goed doen.
 
Jullie zullen vast en zeker wat goed doen.

Is eerder een understatement

Kom al 25 jaar vanuit Friesland naar Rotterdam.
Ooit er terecht gekomen ivm niet op te lossen alg problemen.

Arie was de eerste winkelier die mij verbood om iets te kopen. Kreeg zelfs wat mee om te proberen, zonder te betalen.

Ik denk dat 80% van de inhoud van mijn beide bakken bij Aqua Compleet vandaan komt.
Mag dus eigenlijks wel stellen Ho(o)f(d)leverancier
 
Van harte gefeliciteerd! Op naar de volgende 25 jaar. Heel erg bedankt voor alle hulp door de jaren heen.
 
Gefeliciteerd met jullie prachtige jubileum Arie en Leny, jullie zijn kanjers!
 
Bovenaan