Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ANNOUNCEMENT! Nano DropOff reef tank

RHG-Designs

Winkelier
Beste allemaal,

Via deze weg wil ik jullie laten weten dat wij bij "RHG-Designs" bezig met een Nano Dropoff tank welke als alles mee zit dit jaar nog beschikbaar zal komen. De Nano Dropoff zal in verschillende maten worden aangeboden en daarbij is maatwerk natuurlijk ook altijd mogelijk. Bij deze alvast een preview van een tafel model wat we op dit moment aan het testen zijn. We passen daarbij gelijk het design aan op het gebied van optimalisatie en looks.

Mocht je tussendoor vragen hebben neem dan zeker even contact met ons op.


49564155_380855659126632_6979837668687347712_n.jpg

49779890_380855732459958_7289348860466429952_n.jpg

WhatsApp Image 2019-01-11 at 15.18.39.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-04 at 16.16.15(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-04 at 16.16.16.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-04 at 16.16.17.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-04 at 16.16.18.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Roel ik ga er nu van uit dat dit je doorbraak gaat worden in zeeaquarium artikelen .
Je gaat als een speer, slaap je nog wel.
👍👍👍👍👍👍 prachtig om te zien jou inzet.
 
Nice! Mooi ontwerp, Roel! Knap werk weer.
Hmmm.....leuk bakje voor de kids.. :unsure:

Leuk om met allemaal klein spul in te richten......:D
Thanks! Ja het tafel model is perfect voor de kids.... daar kunnen zeker wat kleine koralen in en wellicht een kreeftje!

Roel ik ga er nu van uit dat dit je doorbraak gaat worden in zeeaquarium artikelen .
Je gaat als een speer, slaap je nog wel.
👍👍👍👍👍👍 prachtig om te zien jou inzet.
Bedankt!! We gaan het allemaal zien.... probeer zoveel mogelijk nieuwe designs op de markt te brengen zodat er straks een ruim aanbod is aan "standaard" producten en natuurlijk veel ruimte voor het echte maatwerk. Sommige projecten zijn groter maar daarvan zal het resultaat verbluffend zijn. Nogmaals bedankt!

PS. Ik slaap nog wel alleen de uurtjes per nacht worden minder haha ;)
 
Laatst bewerkt:
kleine tip, maak een randje aan het drop off gedeelte. anders heb je alle zand binnen de kortste keren beneden liggen en boven niks meer.
 
Zie ik daar een TMC led tegel? In mijn ogen een van de meest ondergewaardeerde lampen op de markt. Leuk bakje, ben benieuwd naar de afmetingen en prijs.
 
kleine tip, maak een randje aan het drop off gedeelte. anders heb je alle zand binnen de kortste keren beneden liggen en boven niks meer.
Thanks.... en als je heeeeeeeeeeeeel goed kijkt zie je het transparante randje zitten! De de laatste foto's..... de eerste foto's zat deze er inderdaad nog niet op!

Zie ik daar een TMC led tegel? In mijn ogen een van de meest ondergewaardeerde lampen op de markt. Leuk bakje, ben benieuwd naar de afmetingen en prijs.
Volgens mij wel..... was toevallig een lamp die ik nog had liggen en perfect op het bakje paste. Hopelijk kan ik daar binnenkort iets over zeggen. Ik ben op dit moment nog zoveel aan het optimaliseren waarvoor het bakje er beter uit gaat zien en wat niet geheel onbelangrijk is, is dat de kosten omlaag gaan :D!
 
ik zou dat niet transparant maken, want dan ga je midden in uw riff ineens een laag zand zien zweven.
 
Bovenaan