Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

ANNOUNCEMENT! Frag/Coral Transport Box

RoelHG

RHG-Designs
Beste allemaal,

Bij deze wil ik jullie alvast bekend maken met een nieuw design and product dat eraan zit te komen en wel de "Coral Transport Box".

Ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe alleen zullen er de komende tijd verbeteringen plaatsvinden en zal de "Transport Box" uitgebracht worden in natuurlijk de verschillende kleuren maar OOK in verschillende formaten. Daarnaast zit er ook een groter model aan te komen welke meerdere verdiepingen zal hebben om zo nog meer koraal veilig te kunnen transporteren.

Denk hierbij aan grote beurzen of wellicht een 2dehands koraal wat je bij iemand thuis ophaalt. Daarnaast is het dan natuurlijk ook mogelijk om je eigen water makkelijk en veilig mee te nemen.

Hierbij alvast een sneak preview naar het eerste model.

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.49.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.47.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.47(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.48.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.49(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-30 at 11.05.50.jpeg

Paul vingerhoets

ZeewaterForum lid
Het idee, prachtig, alleen zou ik de as in het midden weg halen en naar de buitenkant brengen zodat een enkel groter koraal stuk er ook makkelijk in past en een paar losse schotjes om ruzie tussen koralen te voorkomen misschien

OP
RoelHG

RoelHG

RHG-Designs
Het idee, prachtig, alleen zou ik de as in het midden weg halen en naar de buitenkant brengen zodat een enkel groter koraal stuk er ook makkelijk in past en een paar losse schotjes om ruzie tussen koralen te voorkomen misschien
Dit ontwerp is echt voor de kleine stukjes koraal alleen de andere 3 varianten zijn een stuk groter met veel meer mogelijkheden. Daarnaast bij de grotere modellen ook de eventuele schotjes en andere opties om alles zo goed mogelijk te beschermen. Dit model heeft een diameter van 70mm dus kan er niet veel kanten mee op en is al snel te klein dus dit is de mini uitvoering. Zeker bedankt voor je tips!

garia666

ZeewaterForum gebruiker
Het ziet er prachtig uit maar met mn piepschuimen bakje blijft alles lang op temperatuur. Heb je ook iets slims bedacht voor de temp stabiel te houden?

Heeft het net als dubbel glas een lucht pocket? Ik kan dat niet zo van uit de foto opmaken. Wel een strak design iig.

Je zou wel een compartiment in de deksel kunnen maken voor een heatpack. En iets wat warmte geleid in het midden.

RHG-Designs

Winkelier
Het ziet er prachtig uit maar met mn piepschuimen bakje blijft alles lang op temperatuur. Heb je ook iets slims bedacht voor de temp stabiel te houden?

Heeft het net als dubbel glas een lucht pocket? Ik kan dat niet zo van uit de foto opmaken. Wel een strak design iig.

Je zou wel een compartiment in de deksel kunnen maken voor een heatpack. En iets wat warmte geleid in het midden.
Er zitten ook wat opties aan te komen om de temp te stabieliseren en ben wat onderzoek aan het doen naar de verschillende opties om uiteindelijk een perfect werekend designs op de markt te zetten maar dat heeft even tijd nodig. Het kleine model moet relatief simpel blijven en makkelijk in gebruikt.

De grotere modellen worden voorzien van meer features daar de ruimte zich daar ook voor leent maar voor de mini modellen ook zeker op de planning om daar het eea voor uit te brengen om deze op temp te houden.

In ieder geval bedankt voor je advies en tips.

Bovenaan