Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

AMS Sumpguard how werkt deze

Jop

Senior Forumlid
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik een Sumpguard van iemand. Na enkele maanden begonnen met inbouwen, maar ik krijg hem niet zoals ik zou willen en ik kan nergens een handleiding vinden.
Simpel gezegd lukt het me de afschuimer er op de juiste manier op aan te sluiten met enkel de vlotter die het sump waterhoogte bepaald en dat werkt, afschuimer gaat netjes aan en weer uit.
Echter na enkele minuten gaat toch het alarm en slaat hij uit. De rest ben ik nog niet aan begonnen.

Iemand misschien een korte handleiding in PDF of ander formaat?
Of uitleg over alle vlotters, stekkers en draaiknoppen?

Alvast bedankt?
 
Heb je al de vloters aan gesloten bij mij was het ook zo toen ging het alarm ook af ik heb de handleidi g nog wel ergens zou morgen even kijken dat ik.het hier kan plaatsen
 
Heb je al de vloters aan gesloten bij mij was het ook zo toen ging het alarm ook af ik heb de handleidi g nog wel ergens zou morgen even kijken dat ik.het hier kan plaatsen

Hoi Richard,
Dat zou super zijn. Ik heb uiteraard ook al alles een keer aangesloten maar zonder gewenst resultaat. Nu alles weer terug gezet omdat ik niet wil dat straks alles ermee stopt en ik niet thuis ben en de controller het omgekeerde effect heeft van wat ik wil bewerkstelligen.

Mocht je er een hebben in foto/pdf dan graag!
Thnx Jop
 
Bovenaan