Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Aiptasia-X (Red Sea) of Aiptasia Exit (Salifert)???

jacks

ZeewaterForum lid
Weet iemand of de aiptasia exit van Salifert net zo goed werkt als de aiptasia X van Red sea?
Door een foute levering van een bestelling heb ik aiptasia exit van Salifert binnen gekregen i.p.v. Aiptasia X van Red sea.

Echter kan ik geen recensies vinden van Aiptasia Exit van Salifert.
 
hoi,

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen, ik koop het spul nooit.
Mijn beproefde methode tegen glasanemonen is een spuit met naald gevuld met azijn, even een injectie in de anemoon en voila, weg is hij.

Sterkte.
 
Even een zombie uit de kast trekken. Kan iemand hier wat over zeggen? Is die van Salifert ook effectief en tot op zekere hoogte veilig?
 
Ik gok dat het hetzelfde spul is (calciumcarbonaat)
Maw veilig voor je bak zolang je niks anders raakt wat dat gaat gegarandeerd ook dood.
Stroming uitzetten is daarom een must.

Als het idd hetzelfde is zal het goed werken hoor:)
 
Ik gebruik Salifert, werkt perfect.
 
ik Heb Joe,s juice gebruikt werkt prima. Alleen opletten dat je het niet op een koraal spuit. Een ander alternatief zijn pepermunt garnaal of die slak. Maar dan moet je er wel heel veel hebben. Verder geen ervaring met boven genoemde merken.
 
Ik heb nu twee keer geprobeerd met Salifert, maar de resultaten zijn zeer matig (ligt misschien aan mij). Op het moment dat het spul 't spuitje verlaat, drijft het naar het oppervlak in plaats van dat het de mond van de anemoon in 'zinkt'.
 
  • Like
Reactions: SKT
Bovenaan